  • 1. Data: 2010-01-27 10:01:44
    Temat: Re: drogowcy zaskoczyli zimę
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-01-27 08:05, PaweL pisze:
    > Dzisiaj na warszawskich drogach jest chyba więcej soli niż śniegu.
    > Wypiskałem z litr płynu na 15km trasie żeby coś widzieć. Horror. Następne
    > 2mln zł poszło w kanalizację.

    Bez przesady.

    Wczoraj (26-01-27)

    21:10 - Dachowanie na prostym odcinku drogi na Obozowej.
    Auto o włos nie wleciało na torowisko pod tramwaj, kierowca
    bez większych obrażeń opatrzony na miejscu.

    22:30 - Dachowanie na prostym odcinku drogi na Powstańców Śląskich.
    Auto wleciało na torowisko tramwajowe i zablokowało cały ruch,
    na szczęście nie jechał tramwaj. Auto do kasacji, kierowca w stanie
    ciężkim trafił do szpitala.

    23:05 - Dachowanie przed łukiem na Okopowej. Auto o włos nie wpadło
    na torowisko tramwajowe i ludzi stojących na przejściu dla pieszych.
    Kierowca trafił do szpitala, auto... może się wyklepie i sprzeda
    "po gradobiciu".

    ...a to tylko większe akcje i w moim rejonie.

    Jeszcze raz napiszę... bez przesady.

    --
    Pozdr
    Rychu