    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: drożejąca ropa
    Date: Tue, 22 Nov 2011 19:10:14 +0100

    < 2x
    > taniej niż giełdowa cena (jak dziś ropę od Rosji kupuje Ukraina czy
    > Białoruś).
    jak sobie to wyobrażasz? w ciągu roku paliwo tanieje do 2.5zł Co dalej?
    Kompletny paraliż na drogach? Kolejki w przygranicznych stacjach
    benzynowych - bo cała europa kupuje w polsce? Krach przemysłu węglowego
    i gazowego, bo olej opałowy jest najtańszym źródłem ciepła w naszych
    domach?
    Takie pytania jakie zadajesz, mogą paść z ust trola lub kompletnego
    oszołoma. Za wszystko zapłacimy tyle ile jest w stanie zapłacić
    przeciętny polak. Pracujesz? Zarabiasz? idź do pracodawcy, i powiedz ze
    chcesz żeby dawał Ci połowę wypłaty. co ty nato? Gadam jak porąbany? To
    nie ja napisałem ze "mielibyśmy" dwa razy tańsze. nawet gdyby istotnie
    ktoś zapłacił za cokolwiek dwa razy taniej, to cene by obniżył o parę
    procent. tak chyba jest dzisiaj na lukoilu?

    ToMasz