    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: dwa alternatory
    Date: Tue, 20 Jul 2010 00:37:43 +0200

    On Tue, 20 Jul 2010 00:03:46 +0200, Dariusz K. Ładziak wrote:

    >No i? radio ci uszkodziło, żarówki poprzepalało - ale nie sfajczyło
    >kabli, nie spowodowało wybuchu akumulatora, nie spowodowało pożaru
    >samochodu - czyli jednak skutki awarii ograniczyło.

    Kompletnie nic sie stalo, no moze poza tym ze rok pozniej alternator
    padl. Fakt ze jak sie jasno zrobilo to dmuchawa poszla na maksa i
    staralem sie gazu nie wciskac, ale godzinka jazdy jednak byla.

    >Bez tych ograniczeń
    >prądowych sytuacja mogła by się rozwinąć tak że pozostało by wspomnieć
    >bajkę o fokach...

    Owszem, aczkowiem nie wiem czy to specjalny projekt, czy immanentna
    cecha alternatora, czy akumulator moze jeszcze wiecej pochlonac
    pradu..

    J.