  • 11. Data: 2011-11-12 15:02:27
    Temat: Re: dwie ciągłe
    Od: <s...@a...pl>

    Na pewno?

    > A jeżeli zatrzymany pojazd zmusza innych uczestników ruchu do
    > przekroczenia linii ciągłej w celu ominięcia pojazdu zatrzymanego?

    Nie możesz tak się zatrzymać. Podstawa - art. 49.4 ustawy Prawo o ruchu
    drogowym.

  • 12. Data: 2011-11-12 17:18:16
    Od: "Darek" <b...@w...pl>

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Na pewno?

    > Nie możesz tak się zatrzymać. Podstawa - art. 49.4 ustawy Prawo o ruchu
    > drogowym.
    Przeczytałem - niby się zgadza - linia ciągła, ale
    Jacek i ja także to napisałem - widziałm przystanek - dwie ciągłe i brak
    zatoczki - czyli nie wolno sie tam zatrzymać.
    Mam znajomego kierowcę PKS muszę mu to powiedzić: ma do wyboru mandat albo
    wylecenie z pracy

  • 13. Data: 2011-11-12 18:54:35
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > zatoczki - czyli nie wolno sie tam zatrzymać.
    > Mam znajomego kierowcę PKS muszę mu to powiedzić: ma do wyboru mandat albo

    O rany, chlopie daj spokoj bo meczysz.

    sz.

  • 14. Data: 2011-11-12 19:18:34
    Od: "Darek" <b...@w...pl>

    Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > O rany, chlopie daj spokoj bo meczysz.
    Przeczytaj odpowiedzi i się zastanów co piszesz
    jedni wolno drudzy nie - zapłacisz za mnie

  • 15. Data: 2011-11-12 20:46:34
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Przeczytaj odpowiedzi i się zastanów co piszesz
    > jedni wolno drudzy nie - zapłacisz za mnie

    Masz wszystko napisane.
    Jesli masz ciagla linie na srodku to nie mozesz sie zatrzymywac jesli pojazd
    jadacy z tylu jest zmuszony do przejechania przez te linie, jesli jest
    wystarczajaco duzo miejsca na jezdni czyli nie blokujesz przejazdu to mozesz
    sie zatrzymac. Jesli jest przystanek to srodkow komunikacji to nie dotyczy,
    czyli czekasz z tylu az odjedzie.
    Czego jeszcze nie wiesz ?

    sz.

  • 16. Data: 2011-11-13 15:55:54