  • Data: 2019-02-10 16:51:51
    Temat: Re: dwu na 3000
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Policja nie jest (znaczy jest, ale nie powinna być) też od jebania
    > obywateli - choć z waszego punktu widzenia też różnie bywa;)
    >
    > A co do policjantów, to akurat ci z drogówki zwykle są kulturalni i
    > profesjonalni. Choć jak wszędzie możesz trafić na mendę (albo na
    > akcję "bezpieczny "X" - jeśli jesteś "X" to masz powody się wtedy
    > kulsona "chcacego twojego dobra" unikać, żeby się owym dobrem nie
    > dzielić;)

    Ja trafiam pol na pol - polowa normalnych zyciowych ludzi, ktorzy nawet
    jak cos jest nie ten teges to przyłozą do tego odpowiednia miare, druga
    połowa słuzbistów ktorzy najchetniej zabraliby ci dowód za nieodpowiednia
    ilosc mrugniec kierunkowskazu na minute.

    Lata temu miałem taka przygode - wracałem z trasy, miałem ostatni punkt
    do załatwienia i powrot do domu. zatrzymali mnie 2km od tego punktu za
    przepalone swiatło. Zdarza sie, zarowki sie przepalaja, choc sprawadzam
    oswietlenie naprawde czesto.
    Niestety auto było takie ze wymiana zarówki to sporo pracy bo trzeba było
    cały przód rozebrać.
    Tłumacze im, ze jade 2km, załatwiam sprawe i zaraz wymienie zarówke jak
    tylko to zrobie, inaczej będe musiał tu nocowac.

    Uparli sie, musiałem przy nich wymienic zarówke, oczywiscie na miejsce
    nie zdazyłem, musiałem przenocowac tam i wracac dzien pozniej. Komu i w
    czym to pomogło - to wiedza tylko oni...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.