  • 1. Data: 2019-02-04 22:29:59
    Temat: dwu na 3000
    Od: s...@g...com

    https://epoznan.pl/news-news-92296-Niestachowska_300
    0_skontrolowanych_kierowcow._Ilu_bylo_pod_wplywem_al
    koholu

  • 2. Data: 2019-02-04 23:59:55
    Temat: Re: dwu na 3000
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik s...@g...com ...

    > https://epoznan.pl/news-news-92296-Niestachowska_300
    0_skontrolowanych
    > _kierowcow._Ilu_bylo_pod_wplywem_alkoholu

    Jedno wiem na pewno - korki na całym piątkowie były niemiłosierne. Trasa
    która zwykle robię w 2 h zajeła mi ponad 3... Dziekujemy!

    Dwóch pijanych... pewnie po 0,2 mieli... Niezle...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

  • 3. Data: 2019-02-05 00:14:46
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-04 o 22:29, s...@g...com pisze:
    > https://epoznan.pl/news-news-92296-Niestachowska_300
    0_skontrolowanych_kierowcow._Ilu_bylo_pod_wplywem_al
    koholu

    W Gdańsku był 1 na resztę...
    No ok. Jakby tych 2 nie zatrybiło to by w nich wjechali trzeźwi i
    zabiło. Pasi? Zostali wychwyceni i Policja uratowała im życie. Warto?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 4. Data: 2019-02-05 07:33:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 lutego 2019 23:59:59 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

    > Jedno wiem na pewno - korki na całym piątkowie były niemiłosierne. Trasa
    > która zwykle robię w 2 h zajeła mi ponad 3... Dziekujemy!
    >
    > Dwóch pijanych... pewnie po 0,2 mieli... Niezle...

    "Akcja została przeprowadzona zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym -
    wyjaśnił podkom. Piotr Garstka z komendy wojewódzkiej. - Każde życie, które udało się
    uratować m.in przez zatrzymanie dwóch pijanych jest warte takich korków"
    Zarzut usiłowania zabójstwa więc tym dwóm powinni postawić.;)

  • 5. Data: 2019-02-05 12:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

> [...]
    > zatrzymanie dwóch pijanych jest warte takich korków" Zarzut
    > usiłowania zabójstwa więc tym dwóm powinni postawić.;)

    IMO w szkole podstawowej zamiast religii powinny byc dwa przedmioty:
    - logika
    - przeciwdziałanie manipulacji

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 6. Data: 2019-02-05 14:34:18
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    On 05/02/2019 11:59, Budzik wrote:
    > IMO w szkole podstawowej zamiast religii powinny byc dwa przedmioty:
    > - logika
    > - przeciwdziałanie manipulacji

    I jedne z pierwszych rzeczy, które dzieciaki poznają, będą:
    o nikt ci tyle nie da, ile ci polityk obieca (opozycyjny - kiedykolwiek,
    rządzący - w trakcie kampanii wyborczej);
    o gdy polityk zapowiada, że będzie gorzej, to będzie gorzej, ale gdy
    obiecuje, że będzie lepiej, to tak sobie gada;
    o ksiądz to taki sam facet, jak każdy inny, może być uczciwy, porządny,
    o wysokiej moralności, ale może też być zboczony i lubić wykorzystywać
    swoją pozycję. Obmacywanie przez księdza czy kontakt fizyczny z
    księżowskim penisem to nie żadne zesłanie łask bożych, tylko takie samo
    molestowanie, jak by to robił każdy inny facet.
    Którzy politycy na to pójdą?

    --
    MF

  • 7. Data: 2019-02-05 17:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik MF n...@n...noproblem.invalid ...

> [...]
    > fizyczny z księżowskim penisem to nie żadne zesłanie łask bożych,
    > tylko takie samo molestowanie, jak by to robił każdy inny facet.

    :)
    Na historii dzieci tez sie ucza ze rozni politycy kłamia. A z wnioskami
    gorzej...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 8. Data: 2019-02-05 19:56:28
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-02-04 22:29, s...@g...com wrote:
    > https://epoznan.pl/news-news-92296-Niestachowska_300
    0_skontrolowanych_kierowcow._Ilu_bylo_pod_wplywem_al
    koholu

    Sługusy na swoją emeryturę pracują

  • 9. Data: 2019-02-05 21:24:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.02.2019 o 12:59, Budzik pisze:

    > IMO w szkole podstawowej zamiast religii powinny byc dwa przedmioty:
    > - logika
    > - przeciwdziałanie manipulacji

    Jasne - a zedecydować o tym mieliby politycy żyjący z wciskania ludziom
    kitu;)

    Shrek

  • 10. Data: 2019-02-06 00:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Jasne - a zedecydować o tym mieliby politycy żyjący z wciskania
    > ludziom kitu;)

    Cóz, politycy czasem tez musza podjąc decyzje niekorzystne dla siebie pod
    wpływem opinii publicznej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".