  • 31. Data: 2012-04-18 12:35:43
    Temat: Re: dysk twardy 2T z długą gwarancją
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-04-18 12:30, Chris wrote:
    > RadoslawF nabazgrał(a):

    > To kupuj dalej w firmach krzak ... u nas w firmie 5 dzień to maxymalny
    > dzień rozliczenia klienta :)

    Oj tam oj tam, od razu krzak, teraz ja nie muszę pisać gdzie kupuje ;)

    Co do serwisowania, WD ostatnio cos spamuje swoich partnerów dodatkowymi
    gwarancjami, a to 3ci rok, a to szybka wymiana (przyznaje, ze bardzo
    dokładnie nie czytałem), ale klientowi koncowemu lub nawet sklepowi moze
    oplacac sie korzystanie wlasnie z uslug producenta zamiast dystrybutora
    (oczywiscie jest to scisle ograniczone do producentow i grup produktow).

  • 32. Data: 2012-04-18 12:36:08
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Rafal Lukawski nabazgrał(a):

    > Ja zas moge ;) Ostatnio osobiscie dowozilem klientowi w WAW pudelko
    > WD7500BPKT, bo.. w Action bylo drozej ;)

    Za to Action nie pada jak inne firmy :)

  • 33. Data: 2012-04-18 12:38:45
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Rafal Lukawski nabazgrał(a):

> [...]
    > oplacac sie korzystanie wlasnie z uslug producenta zamiast dystrybutora
    > (oczywiscie jest to scisle ograniczone do producentow i grup produktow).

    Powiem ci tak .. dystrybutor ma przejebane z takimi firmami jak np. WD .. co
    innego oficjalne zapenienienia jacy to oni dobrzy a cpo innego praktyka ...
    ostatnio dali np. odmowę reklamacji bo boczny pasek z numerem seryjnym byl
    lekko uszkodzony (czytelny w 100%) a do tego jak dają odmowę naprawy to nie
    odsyłają sztuki tylko informują cię o tym :) Nie wspomnę o tym że nie płacą
    100% tego co się im zapłaciło tylko z każdym rokiem obniżają weartoś dysków
    o 25% :)

  • 34. Data: 2012-04-18 12:50:52
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-04-18 12:35, Chris wrote:
    > JDX nabazgrał(a):

    > Dla tego adokat ma informatyka w firmie i nie musi się o to martwić :)

    DLatego adwokat panikuje i placi ad-hoc informatykowi za uratowanie
    systemu (jezeli nie ma informatyka).. znacie informatykow, ktorzy robia
    backupy? ;)

  • 35. Data: 2012-04-18 12:51:27
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-04-18 12:34, Chris wrote:
    [.....]
    > Dla tego ja w laptopie mam dysk SSD gdzie mam tylko system + podstawowe
    > programy a wszystko inne trzymam na dysku zew. :)
    A ja mam po prostu drugi komputer o podobnej konfiguracji i kopię danych
    na pendrive. Całkiem przydatne gdy na podstawowej maszynie zapuszcza się
    chkdsk i/lub defragmentację nie wspominając nawet o awarii.

  • 36. Data: 2012-04-18 12:53:29
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-04-18 12:35, Chris wrote:
    [.....]
    > Dla tego adokat ma informatyka w firmie i nie musi się o to martwić :)

    A od kiedy to informatycy zajmują się dbaniem o sprzęt i robieniem
    backupów? :-)

  • 37. Data: 2012-04-18 12:56:10
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-04-18, o godz. 12:09:48
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(a):

    > Tygodni.

    ??? Trzy reklamowane dyski Seagate. Oddane dostawcy w czwartek a nowe
    dotarły kurierem w poniedziałek wieczorem.

    Zdrówko

  • 38. Data: 2012-04-18 13:08:04
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Rafal Lukawski nabazgrał(a):

    > DLatego adwokat panikuje i placi ad-hoc informatykowi za uratowanie
    > systemu (jezeli nie ma informatyka).. znacie informatykow, ktorzy robia
    > backupy? ;)

    Znam :)

  • 39. Data: 2012-04-18 13:08:54
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    JDX nabazgrał(a):

    > On 2012-04-18 12:35, Chris wrote:
    > [.....]
    > A od kiedy to informatycy zajmują się dbaniem o sprzęt i robieniem
    > backupów? :-)

    Od ilości cyfr na koncie co miesiąc :)

  • 40. Data: 2012-04-18 13:10:35
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    JDX nabazgrał(a):

> [...]
    > na pendrive. Całkiem przydatne gdy na podstawowej maszynie zapuszcza się
    > chkdsk i/lub defragmentację nie wspominając nawet o awarii.

    Ja główny backup mam na dysku zew. siedzi sobie 1.5TB odpalane raz na jakiś
    czas żeby uaktulanic dane, głównie zdjęcia.

    Do tego mam 750GB zew. który jest non-stop podpięty do lapka po USB i na
    nim siedzi 90% aplikacji i danych