  • Data: 2009-07-03 22:18:02
    Temat: Re: dziedziczenie c++
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    larry2003 pisze:

    > Generalnie, jeśli masz zamiar pisać teksty w stylu "A może to ty jesteś za
    > głupi na programowanie? ;)" to pewnie lepiej gdybyś nic nie pisał, bo szkoda
    > czytać, jak nie odpowiada ci to o co pytam możesz zignorować a nie pokazywać
    > swoje JA. I strasznie żenują takie wiadomości. Życze żeby tobie też tak
    > pomogli jak ty teraz...

    Jak na razie mamy wolność na usenecie - ty piszesz jak lamer - ja Cię
    zjeżdżam jak lamera. Ty piszesz z sensem - ja odpowiadam bez ironii. Jak
    na razie zadajesz pytania w sposób pokazujący, że Ci się nie chce dupy
    ruszyć i samemu popracować tylko chcesz dostać od wszystkich gotowe
    rozwiązanie (co oznacza brak poszanowania czasu innych).

    > A co to oznacza ?:)
    Taka dyskusja oznacza skrajnego idiotę albo skrajnego lenia - kim jesteś ty?

    Btw. Jakbyś nie zauważył to napisałem dokładnie gdzie masz błąd.

    Michoo