  • Data: 2010-10-05 00:24:39
    Temat: Re: dzikie dudnienie w kombi
    Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:4caa4fb5$0$20990$65785112@news.neostrada.pl...

    > Możesz też zbudować z włókna węglowego dyfuzor biegnący przez całe wnętrze
    > auta, który będzie zapobiegał powstawaniu fali stojącej ;-)

    Ja wiem, że to może wydawać się śmieszne, ale to jest naprawdę dokuczliwe
    :( Wcześniej myślałem, że to wada tylko mojego Golfa i stosowałem metody
    opisane przez kolegów (prócz dyfuzora :)) Ktoś ma nowe kombi i może
    sprawdzić ten efekt? Może występuje tylko w starych autach? Jakbym zapłacił
    100kzł za pojazd z taką wadą, to idę podpalić fabrykę :)
    Wojtek

    --
    Powódź ma też plusy dodatnie,
    każdy dostał darmowe oczko