  • 1. Data: 2011-08-14 17:59:33
    Temat: dzisiejszy demot
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    http://demotywatory.pl/3372370/Rodzice
    Ma się raczej nijak do grupowego FAQ

  • 2. Data: 2011-08-15 10:16:20
    Temat: Re: dzisiejszy demot
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    nalesnik pisze:
    > http://demotywatory.pl/3372370/Rodzice
    > Ma się raczej nijak do grupowego FAQ

    bedzie miał ciag dalszy na youtube w kategorii "epitafium". Duzo takich.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2011-08-15 14:35:42
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 227 roku bieżącego, Arni zeznał(a) jak następuje:

    > bedzie miał ciag dalszy na youtube w kategorii "epitafium". Duzo
    > takich.

    Wolałbym tego nie widzieć :-(

    Jechałem ostatnio takim z 2005 roku, moc przeraża, bynajmniej mnie.
    Dodatkowo trzeba naprawdę go zmusić żeby skręcał, chodź teraz kolega
    poszerzył trochę kierowniczki i ustawił zawieszenie i podobno jest
    lepiej.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 4. Data: 2011-08-15 17:05:07
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-15 12:16, Arni pisze:

    > bedzie miał ciag dalszy na youtube w kategorii "epitafium". Duzo takich.

    Zakladajac bardzo optymistycznie ze ten ktos dostal ten motur, a nie
    wymyslil demota jak milijon innych :)

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 5. Data: 2011-08-15 18:46:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 14 Aug 2011 19:59:33 +0200 osobnik zwany nalesnik
    wystukał:

    > http://demotywatory.pl/3372370/Rodzice Ma się raczej nijak do grupowego

    podnieciłeś się?

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 6. Data: 2011-08-15 20:48:46
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    nalesnik pisze:
    ...>8
    > http://demotywatory.pl/3372370/Rodzice
    > Ma się raczej nijak do grupowego FAQ

    Przeciez to dopiero pierwsza polowa demota?
    Za tydzien bedzie c.d. :(

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe