    From: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: ebay blokuje neo a przy okazji dsl-e z puli 83.
    Date: Thu, 25 Jan 2007 15:33:25 +0100

    Uzytkownik "Robert CyberM" <c...@s...net> napisal w wiadomosci
    news:epa2co$s2t$1@news.onet.pl...
    > no ale czy to znaczy ze zalatwiasz reklamacje na zakupione buty ? jak
    > mozesz
    > wciskac kit sugerujac ze masz jakikolwiek wplyw na inne podmioty (czesto
    > za
    > granica) ? wypasiony serwis czy mega sciema ? postawie serwis ze zdjeciami
    > kwiatkow, potem podesle Ci znajomego ktory zostanie Twoim klientem i net
    > bedzie mu sluzyl wylacznie do ogladania tych kwiatkow... co zrobisz jak
    > serwis wylacze ? wyczarujesz klientowi ? zaplacisz mi za dalsze
    > prowadzenie ? badz realista, nic nie zrobisz dopuki mi nie bedzie zalezalo
> [...]

    Stary o czym ty do mnie piszesz? Moze jeszcze brak watku o swiatyni
    opacznosci?

    Klient dzowni, to mowisz mu ladnie ze sie sprawa zajmiesz, potem slesz maila
    do ebaya
    ze maja cos pokopane, ewentualnie dzownisz, pare godzin pozniej slesz maila
    do klienta
    ze ebay bada sprawe i po problemie, wszyscy sa przynajmniej czesciowo
    zadowoleni.

    A ebay dostajac takie maile, wie wogole o problemie.

    A splawianie klienta od razu na sluchawce, ze paniieeee to nie do mnie dzwon
    se do
    ebaya, jest po prostu zalosne.

    eot