    From: "spit" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: ebay blokuje neo a przy okazji dsl-e z puli 83.
    Date: Thu, 25 Jan 2007 17:31:42 +0100

    Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...ma> napisał w wiadomości
    news:epacie$1ft$1@news.onet.pl...
    > cały wątek jest do kitu, bo zawiera złe założenia.
    > Rozwiązanie: załóż sobie porządne łącze _operatorskie_ i miej własną klasę
    > adresową.
    >
    > Wojtek

    Juz sie od paru miesiecy mecze jak przejsc na symetryka,ale to nie takie
    proste...
    Ogolnie moglbym dostac od TPSA,3S,TK,FUTURO,CDP ,ale
    nie stac mnie zeby odrazu wziac ATM i pojawia sie problem oplacalnosci...

    1)TPSA za 2*2Mbit FR z LB z wszystkimi ich oplatami wychodzi ponad 2000zl
    brutto miesiecznie
    i na dodatek nie mam pewnosci czy kolejne podlacza jak bede w potrzebie
    ....a 4Mbity to dla mnie lekko za malo.
    2)3S moze mnie podlaczyc
    -(b.dobra cena za 1Mbit)jak sam pociagne do nich swiatlo - nie stac mnie
    (powiedzieli ze koszt ok 20.000zl).
    -(dobra cena za 1Mbit)pociagna sami swiatlo jak wezme lacze za min.2000zl
    netto-nie stac mnie.
    -(gorsza cena za 1Mbit) link po radiu 5GHz- nie chce radia bo 5GHz mam
    zagospodarowane na wlasne mosty.
    3)TK
    -marna cena i tylko radio
    4)FUTURO
    -marna cena i tylko radio
    5)CDP
    -jeszcz nie przyslali oferty ale tylko radio

    Chce wydac na poczatek na symetryka miesiecznie 1600zl bruto no max
    1800brutto i mam pewnosc ze bede bral wiecej co jakis czas ,
    ale od tych co chce to mnie zlewaja...bo im sie nie oplaca.
    Kilka dsl-i jakos wyzylowalem i chodza ok ,ale problem pojawil sie ostatnio
    jak skype wypuscil rozmowy glosowe z obrazem z kamer...
    Wczesniej udawalo mi sie wylapywac ruch skype i wrzucac na osobne lacze ,ale
    teraz z obrazem juz sie nie da ,a coraz wiecej klientow
    chce sie podlaczac i nie interesuje ich czy beda miec 500kbit,700kbit,1Mbit
    ,
    tylko czy beda mogli plynnie rozmawiac glosowo i miec plynny obraz z kamer
    ,a to juz da sie tylko z symetrykiem zrobic ...;(

    spit