    From: Mario <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: ebay blokuje neo a przy okazji dsl-e z puli 83.
    Date: Sun, 28 Jan 2007 10:00:07 +0100

    > no chwila ebay to zdaje sie biznes a nie towarzyski serwis wymiany towarow,
    > ja mam dbac zeby im bizne sie krecil ? no bez przesady to w ich interesie
    > jest zapewnic dostep tym ktorzy prowadza tam biznes i jesli czyjes
    > podejscie jest iscie z poprzedniej epoki to wlasnie ebay'a. problem
    > przeciez znaja i... maja gdzies

    Mówisz, że to problem Ebaya, a nie tepsy ? I zresztą, ze to nie Twój
    problem ? Twój, Twój, to Ty powinieneś zadbać o swoich klientów i
    zapewnić im dostęp do netu, a nie części netu.....Skoro Twój potencjalny
    dostawca nie daje Ci tego czego oczekujesz Ty (Twoi klienci), to czas go
    zmienić.......

    ja właśnie tak zrobię - z innego powodu.

    --
    MZ

    Freude am Fahren

    www.chlewik.pl