  • Data: 2018-10-08 12:51:29
    Temat: Re: elektryk po polsku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2018-10-06 o 17:53, RadoslawF pisze:

    >Patrzę z punktu widzenia elektrycznego kierowcy jak by się bronił w
    >sądzie. Mieszka, ma prawo do garażu, ma prawo do korzystania prądu w
    >garażu. Dlatego zadałem pytanie czy umowa reguluje użytkowanie tych
    >gniazd.

    Z tym "ma prawo" to tak dokladnie nie wiadomo.

    Gniazda sa tam sluzace celom wspolnym, byc moze nikt nie ma pretensji,
    jak ktos sobie tam lampe podlaczy i poswieci pod maska, wiertarka pare
    dziur zrobi, czy akumulator podladuje, taki zwykly - rozruchowy,
    a moze nawet samochod odkurzy.

    A jak zacznie codziennie 20kWh pobierac, to juz pretensje beda.

    >Jeżeli to taki garaż, gdzie każdy ma swój boks zamykany to wydaje
    >się, że tylko w takim garażu mogą być gniazda.
    >Jakoś sobie nie wyobrażam gniazd w taki wspólnym parkingu z boksami
    >wymalowanymi na posadzce. Ktoś posiada takowy?

    Czasem trzeba posadzke posprzątac.

    Czy np nowa moda - dwa miejsca parkingowe na jednym podnosniku ...

    J.