  • Data: 2019-03-28 23:59:30
    Temat: Re: elementy furii
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 28 marca 2019 22:49:17 UTC+1 użytkownik g...@g...com napisał:

    > Drogi Kolego,
    > nie wiem, co Cię tu przywiodło, ale życzę Ci, żebyś zamiast trolować innych
    użytkowników, nauczył się spędzać czas produktywniej i robić rzeczy bardziej
    wartościowe od wypisywania tego rodzaju komentarzy.

    > Dyskusja powinna służyć jakiemuś celowi.
    > Jeżeli nie masz nic wartościowego do powiedzenia na dany temat, to powstrzymaj się
    proszę od wypowiedzi, których jedynym skutkiem ma być to, że ktoś może dzięki Tobie
    będzie miał gorszy dzień. Może też zastanów się, co sprawia, że zachowujesz się w
    taki sposób względem innych osób.
    > Można mieć różne poglądy na dany temat, a mimo tego odnosić się do siebie z
    szacunkiem.

    rozmawiasz z realnym kretynem..kretyn wlasnie napisal ze usenet wg niego dziala tak
    ze dowolny kretyn moze odstawiac najtepsze goofno jak nasz pan goofniak bo takie sa
    wg klejaka gowniaka jego prawa usenetu... zobowiazanie do minimalnej inteligencji dla
    takiego realnego bydla nie istnieją - co widac

    sam przyznam nie mam krztyny wyrozumialosci dla tego typu skretynialych matolow...
    nie psuja mi oni humoru nawiasem mowiac,za to po prostu reguje na takich matolow
    zwyklym obrzydzeniem