  • 11. Data: 2020-08-31 09:30:18
    Temat: Re: fajny samochód
    Od: adam <a...@a...pl>

    > Kierownica po niewłaściwej stronie, a przepisy odnośnie wwozu aut mają
    > takie że lepiej coś kupić lub wynająć na miejscu.
    > Najbliższy piaszczysty teren pod takie auto ma w Maroku.
    > Tyle że najpierw musi dojechać ponad tysiąc kilometrów do Hiszpanii
    > i tam ma już prom do Maroka.  :-)

    Nie każdy teren dla tego monstrum jest dostępny, ale napęd 8x8 czyni go
    dość dzielnym. Wystarczy popatrzeć jakie drogi pokonują Rosjanie swoimi
    Krazami, Uralami itp.
    Ja bym też takim nie chciał się poruszać, ale różne są gusty. Dobrze
    nadaje się do poruszania się po dużych, otwartych przestrzeniach, a
    takich nie brakuje na świecie. Wirus na pewno mocno ją teraz ogranicza,
    ale potem otworem stoi duża część świata.

  • 12. Data: 2020-08-31 11:24:19
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-31 o 08:21, Pete pisze:

    > Zniknąłeś pustynię błędowską. Chociaż to pustynia tylko z nazwy, to
    > jednak trochę piachu tam jest.

    Jak sam zauważyłeś dzisiaj już tylko z nazwy.
    No i u nas nie wszędzie wolno tak sobie z asfaltu zjechać.
    Najbliżej takie luksusy na Ukrainie, ale pustyni tam już
    też raczej nie mają.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2020-08-31 11:27:15
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-31 o 09:30, adam pisze:

> [...]
    > takich nie brakuje na świecie. Wirus na pewno mocno ją teraz ogranicza,
    > ale potem otworem stoi duża część świata.

    W Niemczech takich wolnych i otwartych terenów brakuje.
    Najbliższy znany mi taki teren to Maroko.
    To jest już na innym kontynencie jakbyś nie wiedział. :-)

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2020-08-31 12:47:55
    Od: adam <a...@a...pl>

    > W Niemczech takich wolnych i otwartych terenów brakuje > Najbliższy znany mi taki
    teren to Maroko.> To jest już na innym
    kontynencie jakbyś nie wiedział. :-)
    Inny kontynent to żadna bariera. Afryka może najmniej nadaje się do
    takich podróży, ze względu na bezpieczeństwo (poza Marokiem i kilkoma
    innymi). Jest Rosja, o której wspomniałem, warto objechać całą Azję
    Centralną (byłe republiki), Turcja, Iran, Oman itd. Jeżdżą też nasze
    samochody do obydwu Ameryk. Większym przedsięwzięciem jest Australia,
    ale też da się.

  • 15. Data: 2020-08-31 15:01:27
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-31 o 12:47, adam pisze:

> [...]
    > Centralną (byłe republiki), Turcja, Iran, Oman itd. Jeżdżą też nasze
    > samochody do obydwu Ameryk. Większym przedsięwzięciem jest Australia,

    Do objechania Azji czy ameryk lepszy będzie normalny kamer bez
    napędu terenowego, i szybciej pojedzie, i mniej spali, i
    wygodniej się go będzie prowadzić, wchodzić do niego również.
    Ja wiem że u Niemców jest moda na duże wyprawówki ale
    i tam robią je głównie na dwóch lub trzech osiach.
    Cztery osie to wygląda jak wybryk bogacza który nigdy takim
    nie jeździła ale założył że więcej znaczy lepiej i pokazał
    że go stać.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2020-08-31 15:30:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "robot" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Ktoś tu pytał co to jest fajny samochód.
    >Oczywiście, jeżeli ktoś zadaje takie pytanie, to nigdy tego nie
    >pojmie.

    >Mimo wszystko podaje kilka przykładow.
    >https://ibb.co/NLf97K0

    Fajny bo stary ? Bo na tym chyba sie jego zalety koncza.

    No i kabriolet, a u nas pogoda jest jaka jest ...

    >https://ibb.co/brgHg79

    czy on taki fajny ... na jeden raz - przejedziesz sie i zabijesz.
    Na codzien - wielki z zewnatrz a ciasny w srodku, widocznosc zerowa.

    >https://ibb.co/1ZjJKt6

    O tak, pojezdzilby, nie moment - to ona by chyba pojezdzila :-)

    >https://ibb.co/PY6NrGm

    Fajny, bo ma drzwi pod wiatr otwierane ?
    Ale chetnie bym mial ... do demonstrowania jaki bagaznik powinien byc
    duzy :-)
    Tylko niestety - zaparkowac tym to juz pewnie trudno :-)

    >https://ibb.co/KD18Z1b

    Ja tu tylko felge i widze, i fajna nazwe ... tzn nazwa smierdzi fajnym
    silnikiem :-)

    >https://youtu.be/KsLi7HgSuhI

    Na raz ... patrz poprzedni wyscigowiec :-(
    No moze jakbym kolo toru mieszkal ... bo na codzien to same wady :-)

    J.

  • 17. Data: 2020-08-31 15:32:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wowa" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Fajność ma różne znaczenie i dla każdego inne. Z tych mniej
    >udziwnionych to chciałbym tym pojeździć
    >https://cdn.motor1.com/images/mgl/mGEPq/s1/lamborgh
    ini-lm002-6x6-rendering.jpg

    O w morde ... suvy az takie modne sie zrobily, czy producent wrocil do
    korzeni - tzn do traktorow :-)

    J.

  • 18. Data: 2020-08-31 20:14:21
    Od: wowa <w...@g...pl>

> [...]
    a.pl...
    ni-lm002-6x6-rendering.jpg

    > O w morde ... suvy az takie modne sie zrobily, czy producent wrocil do

    :) Tu jest opis podstawowego modelu
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Lamborghini_LM002 Pierwszą wzmiankę o nim
    czytałem jeszcze w papierowym Motorze gdzieś na początku lat
    osiemdziesiątych. To miały być pojazdy dla wojska i szejków.
    Wojtek