    From: marider <2...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: fikuśnie zagięta tablica....
    Date: Fri, 28 Oct 2011 19:03:14 +0200

    W dniu 2011-10-28 08:38, Jasio pisze:
    > marider<2...@g...pl> napisała rzekomo
    >
    > Wniosek: "Nie umiesz wyciagac wnioskow". I niepotrzebnie sie tym chwalisz.
    > A moze wystarczylo kliknac w te linki.

    Jasiek, klikalem. Moze sam masz problem z oczami, mozgiem (o ile masz
    cos tam wiecej poza ekranem monitora), kojarzeniem faktow i logika?

    Pochwal sie i oswiec ludzi gdzie w jakim moto widziales kierunki
    zintegrowane z mocowaniem tablicy (bo ja o takim cudzie jeszcze nie
    slyszalem):

    > Ze kierunki byly zintegrowane z mocowaniem tablicy. I jak ono, to mocowanie,
    > pynklo i sie przesunylo pod zadupek, to kierunki mogli odpasc.
    > O ile to ten sam motur, bo po przodzie ciezko poznac.

    Detektyw sie znalazl. Zatrudnij sie w Onecie czy Fuck'cie to za Twoje
    genialne spostrzezenia moze Ci placic beda bo ssiesz swoje teorie rownie
    dobrze jak redaktory. Buhahahaha.....

    PS: tez was bawi ten koles? :D
    --
    marider