  • 1. Data: 2011-10-25 13:57:21
    Temat: fikuśnie zagięta tablica....
    Od: "wlasti" <w...@W...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/jaroslaw-walesa-przes
    luchiwany-ws-wypadku,1,4889970,wiadomosc.html

    nie wiem jak długo utrzyma się link...

    popatrzcie na tablicę...

    ... od uderzenia tak się zegła czy ten typ tak ma i niektórzy mogą
    więcej...

    mi za takie zabawy dzielnicowy pałką naprawia rozum ...
    ale panuposłu pewnie by się nie odważył...

  • 2. Data: 2011-10-25 14:08:15
    Temat: Re: fikuśnie zagięta tablica....
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-10-25 15:57, wlasti pisze:
    > http://wiadomosci.onet.pl/kraj/jaroslaw-walesa-przes
    luchiwany-ws-wypadku,1,4889970,wiadomosc.html

    > mi za takie zabawy dzielnicowy pałką naprawia rozum ...

    Widzialem pare takich moto w zyciu.

    A Ty moze zloz zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa, najlepiej do
    swojego dzielnicowego bo jak rozumiem gosc ma zajawke na takie tematy.

    KJ

  • 3. Data: 2011-10-25 15:02:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 25 Oct 2011 15:57:21 +0200 osobnik zwany wlasti
    wystukał:

> [...]
    > więcej...
    >

    > mi za takie zabawy dzielnicowy pałką naprawia rozum ... ale panuposłu

    oświetlona i widoczna. IMO łapie się na legal.

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 4. Data: 2011-10-25 17:39:27
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    >oświetlona i widoczna. IMO łapie się na legal.

    Na pierwszy rzut z oka, motor sam sie nie lapie.
    Ale jesli sie nie myle to on po wypadku jest.
    A przedtem na pewno byl tam przepisowy blotnik, ktory odpadl przy
    zderzeniu zawijajac za soba tablice.
    Tak mi fusy mowia.
    (A fuj, slodzona byla, moze byc troche niewyraznie;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 5. Data: 2011-10-25 18:44:38
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    > oświetlona i widoczna. IMO łapie się na legal.

    W takiej pozycji na pewno się na legal nie łapie. Tablica musi być pod
    odpowiednim kątem ustawiona (nie pamiętam jakim, ale jest to chyba
    gdzies w przepisach)

    --
    _______
    Songoku

  • 6. Data: 2011-10-25 18:45:07
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "wlasti" <w...@W...pl> napisał w wiadomości
    > http://wiadomosci.onet.pl/kraj/jaroslaw-walesa-przes
    luchiwany-ws-wypadku,1,4889970,wiadomosc.html

    > nie wiem jak długo utrzyma się link...

    http://m.onet.pl/_m/4358ff999bffc2bc757d9871435697f2
    ,0,1,0-1538-5616-2205-0.jpg

    widac ze pęknięta w wyniku wypadku...

  • 7. Data: 2011-10-25 19:13:23
    Od: "wlasti" <w...@W...pl>

    > http://m.onet.pl/_m/4358ff999bffc2bc757d9871435697f2
    ,0,1,0-1538-5616-2205-
    > 0.jpg
    > widac ze pęknięta w wyniku wypadku...

    jeśli rzeczywiście pękła i tak to wygląda przez przypadek -

    to odszczekuje moje podejrzenia - hałhał....

    art

  • 8. Data: 2011-10-25 19:28:05
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > jeśli rzeczywiście pękła i tak to wygląda przez przypadek -

    http://m.onet.pl/_m/4358ff999bffc2bc757d9871435697f2
    ,0,1,1500-1838-816-805-0.jpg

    tu widać jeszcze lepiej - pęknięty wspornik. I cały tył przeorany

  • 9. Data: 2011-10-25 21:08:57
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "wlasti" <w...@W...pl> napisał -

    > to odszczekuje moje podejrzenia - hałhał....

    Człowiek uszeddł z "życiem"....bo co za życie teraz ma :/
    Pewnie lubił/kochał moto.
    Weź, daj może spokój.
    Dawanie linków do Onetu jest obrzydliwe. Jak możesz
    czytać te gówno?
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 10. Data: 2011-10-25 22:30:33
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-10-25 23:08, Hinek pisze:
    > Jak możesz czytać te gówno?
    > Pozdr

    Ja ogladam i sie zastanawiam gdzie sie podzialy kierunkowskazy z tylu bo
    hotbodies ani ermaxa tam nie widze a zintegrowana lampa jest
    nieprzepisowa.. Z reszta, malo wazne bo nawet jak walil tam i 300km/h
    bez swiatel czy na gumie to i tak sie wywinie a sprawe wycisza...

    Jakkolwiek 17 operacji mu nie zazdroszcze, nawet jak sie zrosnie, to nie
    zapomni.

    Pzdr
    --
    marider