    From: Arni <a...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: fikuśnie zagięta tablica....
    Date: Sat, 29 Oct 2011 10:03:18 +0200

    marider pisze:

> [...]
    M2494935_7.jpg

    > Arni, to nie sa zintegrowane z niczym kierunkowskazy tylko oryginalne
    > kierunkowskazy ZAMONTOWANE w oryginalnym mocowaniu tablicy
    > rejestracyjnej i jej podswietlenia.

    no dobrze, w koncu to zobaczyles.

    teraz powiedz czy na podlinkowanym przez Luka widzisz podobne?

    jesli nie to nie mam wiecej pytan.

    jesli tak to idziemy dalej.

    teraz idz do pierwszego zdania w zostawionym przeze mnie cytacie. Ty to
    napisałeś?

    jesli nie to nie mam wiecej pytan.

    jesli tak to idziemy dalej.

    nie bede sie kłocił czy przykręcenie kierunkowskazów do wspornika
    tablicy czyni je zintegrowanymi z nim czy nie. Czy wspornik
    kierunkowskazu musi miec max iles tam długosci aby pozostał zintegrowany
    z mocowaniem tablicy czy nie. Czy musi byc odlany jako jeden element z
    mocwaniem tablicy czy moze byc dokrecany. Dyskusja jest akademicka. Dla
    mnie cos co jest na wspólnym wsporniku z innym elementem a nawet jest do
    tego czegos nna tym wsporniku przykręcone (a nie do samego wspornika) to
    jest z tym elementem zintegrowane. Cienkim patyczkiem ale jest.

    Cytuje Ciebie:
    "zastanawiam gdzie sie podzialy kierunkowskazy z tylu bo hotbodies ani
    ermaxa tam nie widze a zintegrowana lampa jest nieprzepisowa.."

    oraz "Wniosek - "Sa rowni i rowniejsi" "

    no i teraz mozesz odszczekac jak wlasti albo nie.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"