  • Data: 2006-12-03 19:38:27
    Temat: Re: gazeta.pl, ..problem z odwiedzeniem strony
    Od: Alek Cesarz <a...@S...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lukasz Trabinski napisał(a), W dniu 2006-12-03 15:04:
    > Ale co chcesz forwardować, śmieci udp, smieci synfloodowe, po ch*? :)

    ja nic nie chcę, to "ci oni" chcą. chodzi mi tylko o to, że na
    zblokowanie botnetu nie ma cwaniaka... z mojej własnej, popartej
    odpowiednią lekturą analizy wyszło, że tylko rozproszone
    czarnodziurowanie ma sens. ale jak to dobrze zrobić to też nie wiadomo.
    do bani panie, do bani...
    pozostaje więc to co Tomek napisał: rozproszenie celu... jak największe.

    alek