  • Data: 2012-10-28 11:29:35
    Temat: Re: gdzie dać GPS-a?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > sens jest, ale to temat - rzeka.
    odbiornik GPS pentagram coś tam po roku nie używania startuje w minute.
    (w oknie mieszkania, gdzie telefon "widzi" jednego satelite) Mój piękny
    sory erikson z Agps po 2 tygodniach od ostatniego włączenia gps - parę
    minut i w otoczeniu budynków sie gubi, ale za to włączony w czasie jazdy
    samochodu - 15 minut. Co ciekawe - w silikonowym kondonie "zasieg" gps
    jest dużo gorszy, wifi i gsm - bez widocznych zmian. Drugi telefon niema
    GPS bo się popsuł(defy), naprawa niemożliwa.

    do kolegi pytającego o nawigacje. mam automapy, na wm i andorida. stare,
    ale na tyle aktualne że są na nich wszystkie drogi. Teoretycznie mógłbym
    odblokować nawigacje, teoretycznie przenieść licencje (mam na windows
    mobile a w nawigacji jest windows ce?, ale nie wiem czy wtedy uruchoimi
    się w windowsie i trzeba włączyć automapę czy od razu włączy się
    automapa. Teraz najważniejsze. jeśli chociaż raz coś nie wyjdzie, nie
    znajdzie satelit, źle nawigacja poprowadzi, zabraknie drogi na mapie,
    droga będize zamknięta bo w remoncie - cała wina i 20 lat wypominania
    spadnie na mnie.

    A tak - jak będę potrzebował gdzieś jechać, ja albo żona, to włączamy
    swoje telefony i śmiga. w najgorszym przypadku nowa automapa na androida
    3.99 na jeden wyjazd.

    Trochę ot, ale może Wam się przyda. telefon z androidem nie ma
    możliwości dogadania się z modułem GPS po BT. trzeba do tego dodatkowy
    program. na szczęście działa bez zarzutu.