  • Data: 2010-09-09 11:08:55
    Temat: Re: gdzie oferty prywatne?
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo wyszukiwanie masz głupie - jeżeli to ma być młodsze od ciebie, to w

    Powiedziałbym nie głupie, tylko bazujące na doświadczeniu i uświadomionych
    potrzebach, wiem dlaczego chcę tego czego szukam. Nie spieszy mi się, mam
    czym jeździć i nie mam cisku by kupić na już, bo to się zwykle źle kończy.

    > zasadzie pozostanie ci jakaś śladowa seria Octavii SDI i chyba kilka Polo
    > sedan - jeżeli ktokolwiek to kupił, bo target Polo raczej kupował 1.4
    > benzyna (do jazdy na zebrania kółka różańcowego spokojnie wystarcza i jest
    > tańszy od diesla).
    > Z większych to chyba tylko jakieś stare serie Puga 406 i tyle. No chyba,
    > że
    > jeszcze 405 kupisz, ale znaleźć 15- i więcej latka od pierwszego
    > właściciela to jak znaleźć dziewicę na polibudzie.

    Parę lat temu zakupiłem sobie 14 letnie auto, co prawda ściągnięte z
    Holandii, ale przypadkiem okazało się, że miało tam tylko jednego
    właściciela i w ciągu 2,5 roku eksplatacji wydałem na serwis i naprawy
    jakieś 600-700 zł. Specjalnie szukam czegoś w podobie, bo o tak tanie w
    utrzymaniu auta ciężko.
    Marka jest mi już obojętna. Swoją drogą jak coś wiesz to powiedz, jaki
    producent poza VAG montował po 1998 wolnossące diesle?