  • 1. Data: 2010-09-08 22:37:36
    Temat: gdzie oferty prywatne?
    Od: "mariuszmo" <t...@s...pl>

    otomoto i allegro opanowane przez handlarzy krętaczy, szkoda gdziekolwiek
    dzwonić i jechać bo mają same złomy reanimowane z zachodnich szrotów

    tak się zastanawiam może najlepiej kupić coś krajowego od kogoś kto np
    zmienia na większy/ nowszy itp
    tylko gdzie w internecie odszukać takie oferty? są?
    Jak jest z giełdami? np Rzeszów ? warto tracić czas i jechać czy tam też ta
    sama śmietanka co w komisach i pod drzewkami u domorosłych handlarzy?
    chodzi mi o małego babskiego diesla do max 12 tys na dojazdy do pracy około
    400 km tygodniowo więc ekonomia ważna
    Clio, puntoII , jakiś peugeot czy coś w tym stylu. Ma być małe bo nie ma
    sensu wozić powietrza

    citroen C3 chyba za drogi i się nie zmieszcze a Saxo nie chce, polecam
    popatrzeć na NCAP

  • 2. Data: 2010-09-08 22:43:04
    Temat: Re: gdzie oferty prywatne?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-08 22:37, mariuszmo pisze:

    > tak się zastanawiam może najlepiej kupić coś krajowego od kogoś kto np
    > zmienia na większy/ nowszy itp
    > tylko gdzie w internecie odszukać takie oferty? są?

    Spróbuj na forach danej marki auta która Cię interesuje, tam czasami
    ludzie sprzedają swoje auta którymi jeździli x lat i właśnie zmieniają
    na nowsze/większe

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 3. Data: 2010-09-09 06:13:54
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin mariuszmo

    > tak się zastanawiam może najlepiej kupić coś krajowego od kogoś kto np
    > zmienia na większy/ nowszy itp

    Szukaj na forach danej marki.

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2010-09-09 07:32:21
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Day Wed, 8 Sep 2010 22:37:36 +0200, mariuszmo wrote:

    > otomoto i allegro opanowane przez handlarzy krętaczy, szkoda gdziekolwiek
    > dzwonić i jechać bo mają same złomy reanimowane z zachodnich szrotów

    fora już Ci polecali.
    A jeśli nie na forach, to wyfiltrować na allegro/otomoto pojazdy od
    pierwszego właściciela, lub dzwonić i pytać na kogo i jak długo auto
    zarejestrowane (czy na sprzedającego).

    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    Jak sobie pościelesz to mnie zawołaj.

  • 5. Data: 2010-09-09 09:10:00
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "mariuszmo" <t...@s...pl> napisał w wiadomości
    > otomoto i allegro opanowane przez handlarzy krętaczy, szkoda gdziekolwiek
    > dzwonić i jechać bo mają same złomy reanimowane z zachodnich szrotów

    Jeszcze jest gratka i zawsze jest tam sporo prywatnych ogłoszeń.
    Jest jeszcze mobile.eu

    Niestety jest tak, że gdy jest wystawiane jakieś normalne auto od pierwszego
    właściciela, to sprzedaje się w "trymiga". Ja sprzedałem clio od teścia w
    ciągu kliku godzin (wystawiłem o północy a o 5:30 miałem telefon i gość je
    kupił - jak się okazało - handlarz) Mój szwagier sprzedał swoje tico (w
    doskonałym stanie z nieprawdopodobnie małym przebiegiem) w ciagu godziny od
    wystawienia ogłoszenia.
    Przypuszczam więc, że w tej działce zupełnie nie ma czasu na spokojne
    zastanowienie się nad ofertą i porównanie kilku bo handlarze ubiegną
    wykupując wszystko od pierwszych właścicieli.

    --
    Jackare

  • 6. Data: 2010-09-09 09:11:16
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Artur Frydel" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > fora już Ci polecali.
    > A jeśli nie na forach, to wyfiltrować na allegro/otomoto pojazdy od
    > pierwszego właściciela, lub dzwonić i pytać na kogo i jak długo auto
    > zarejestrowane (czy na sprzedającego).

    Filtrowanie nic nie daje. Handlarze zaznaczaja "pierwszy wlasciciel" bo sa
    pierwszymi wlascicielami w kraju...

    --
    Picasso

  • 7. Data: 2010-09-09 09:24:29
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > A jeśli nie na forach, to wyfiltrować na allegro/otomoto pojazdy od
    > pierwszego właściciela

    Takie filtrowanie raczej nic nie daje, zazwyczaj chodzi o to, ze "panie,
    pierwszy wlasciciel w kraju" ;-)
    Juz lepiej filtrowac z danego rocznika po cenach i ogladac pierwsze - te
    najdrozsze. Nikt o zdrowych zmyslach nie sprzeda zadbanego samochodu tanio.
    Cene zawsze przeciez mozna zbijac. Lepiej sie nastawic przy zakupie na
    przeplacenie jezeli samochod jest ok, co okaze sie oszczednoscia w
    przyszlosci, niz na tani, "okazyjny zakup", ktory bedzie jak betonowe buty
    ciagnace portfel wlasciciela na dno;) Z wlasnych doswiadczen szukania
    samochodu wiem, ze okazji w korzystnych cenach nie ma, a jezeli okazje sa to
    odpowiednio wycenione.

    Maciek

  • 8. Data: 2010-09-09 10:00:15
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-09-09 09:10, Jackare pisze:

> [...]
    nieprawdopodobnie małym przebiegiem) w ciagu godziny od wystawienia ogłoszenia.

    Z czego prosty wniosek, że wystawiałeś za tanio! Chyba że czas był krytyczny.

  • 9. Data: 2010-09-09 10:14:19
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Przypuszczam więc, że w tej działce zupełnie nie ma czasu na spokojne
    > zastanowienie się nad ofertą i porównanie kilku bo handlarze ubiegną
    > wykupując wszystko od pierwszych właścicieli.

    To racja, nie masz szansy kupić auta od pierwszego właściciela w
    niskiej cenie bo handlarz zawsze będzie pierwszy. Tylko powiedz mi
    dlaczego nie mozesz kupić tego samego auta od handlarza tylko że
    troche drożej. Przecież go nie popsuł tylko dlatego że handluje.
    Stereotypy w tym kraju często urastają do wielkości gór.
    Handlarz nie równa sie złom, ma identyczne szanse posiadać dobre auto
    jak osoba prywatna. Też polecam szukać czegoś w normalnej cenie bo
    okazji na tym rynku nie ma.

  • 10. Data: 2010-09-09 10:22:54
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "mariuszmo" <t...@s...pl> napisał w wiadomości
    > otomoto i allegro opanowane przez handlarzy krętaczy, szkoda gdziekolwiek
    > dzwonić i jechać bo mają same złomy reanimowane z zachodnich szrotów

    generalizujesz. mi udało sie 2x na allegro namierzyć i kupić samochód z
    pierwszej ręki
    z obu transakcji (samochodów) jestem b. zadowolony