    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: gdzie oferty prywatne?
    Date: Thu, 9 Sep 2010 10:28:03 +0100

    Dnia Thu, 9 Sep 2010 11:08:55 +0200, Vlad The Ripper napisał(a):

    > Powiedziałbym nie głupie, tylko bazujące na doświadczeniu i uświadomionych
    > potrzebach, wiem dlaczego chcę tego czego szukam. Nie spieszy mi się, mam
    > czym jeździć i nie mam cisku by kupić na już, bo to się zwykle źle kończy.

    Głupie, bo od wielu lat nie montowano wolnossących diesli do sedanów, poza
    paroma, dosyć bezsensownymi wyjątkami.
    Jakbyś zmienił wyszukiwanie na hatchbacka czy kombi - miałbyś sporo więcej
    wyników.

    > Parę lat temu zakupiłem sobie 14 letnie auto, co prawda ściągnięte z
    > Holandii, ale przypadkiem okazało się, że miało tam tylko jednego
    > właściciela i w ciągu 2,5 roku eksplatacji wydałem na serwis i naprawy
    > jakieś 600-700 zł. Specjalnie szukam czegoś w podobie, bo o tak tanie w
    > utrzymaniu auta ciężko.
    > Marka jest mi już obojętna. Swoją drogą jak coś wiesz to powiedz, jaki
    > producent poza VAG montował po 1998 wolnossące diesle?

    PSA słynnego XUD9 (później po jakichś modyfikacjach pod innym symbolem, z
    odrobiną elektroniki) montował jeszcze całkiem niedawno, ale to były auta
    głównie typu Berlingo - skądinąd świetne auto, jak tylko wyszukasz od
    prywatnej osoby a nie zajeżdżane w firmie

    Oprócz tego:
    Xsara - ale to nie sedan tylko berline/kombi
    Peugeot 306 - to samo, jakieś śladowe ilości sedanó
    no i oczywiście Polonez :-)

    Jakbyś zrezygnował z tego dosyć bezsensownego sedana, to szukaj Xsary, choć
    nie jestem pewien kiedy skończyli montować 1.9D

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel