    From: amos <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: gdzie oferty prywatne?
    Date: Fri, 10 Sep 2010 01:31:15 -0700 (PDT)

    On 9 Wrz, 10:14, BearBag <c...@g...com> wrote:
    > troche drożej. Przecież go nie popsuł tylko dlatego że handluje.
    > Stereotypy w tym kraju często urastają do wielkości gór.
    > Handlarz nie równa sie złom, ma identyczne szanse posiadać dobre auto
    > jak osoba prywatna. Też polecam szukać czegoś w normalnej cenie bo
    > okazji na tym rynku nie ma.

    Problem niestety polega na tym, ze handlarz nigdy nie powie, ze auto
    ma wady, bo zalezy mu na jak najszybszej sprzedazy.
    Poza tym czesto nie jest ich swiadomy, bo wiedza o nich pojawia sie
    wraz z wielomiesiecznym/letnim uzytkowaniem.

    Ja prywatnie sprzedajac auto, o jego wadach napisalem drugie tyle co o
    zaletach. Plus dluga lista wszystkich napraw. Bo mi zalezy, zeby
    czlowiek nie odjechal oszukany.
    U handlarza tego nie dostaniesz. Auto sprzedane i po klopocie.

    Dlatego tez sie generealizuje i wszystkich handlarzy traktuje tak samo
    omijajac szerokim lukiem. Co nie znaczy, ze nie ma troche bardziej
    uczciwych.

    Ale tacy maja klientow z polecenia a nie z Allegro.

    --
    amos