  • Data: 2017-05-11 08:45:28
    Temat: Re: gdzie się teraz najbardziej opłaca?
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-05-10 o 09:01, Liwiusz pisze:

    > W a2mobile akurat jest prosto. Na nic nie trzeba zwracać szczególnej
    > uwagi, raz zakupione pakiety przedłużają się automatycznie w
    > nieskończoność, jeśli tylko jest kasa na koncie, a w przypadku
    > pakietów 3w1, nie zapłacisz ani grosza więcej, bez względu na to ile
    > będziesz używał rozmów/smsów/mmsów/internetu. Tak więc jest to akurat
    > dobra oferta do włączenia jakiejś "starszej" osobie (która telefonu
    > jednak używa), doładowania za 240zł i przez rok nie trzeba nic pilnować.
    >
    > Dla osób nieużywających co do zasady telefonu intensywnie, dobrą
    > ofertą jest Play odNOWA.

    A co zawiłego było obciążaniu klienta który zwracał przez kuriera (nie
    było innej możliwości) dzierżawiony sprzęt, za jego rzekome
    uszkodzenie? Cóż za machinacje mógł wymyślić aby zniechęcić klienta do
    korzystania z usługi "darmowy internet"? W tych wymienionych
    przypadkach też się na początku wydawało że jest prosto i niemożliwe aby
    coś można było zamataczyć.

    Gdyby to ktoś inny oferował to już dawno bym miał jego kartę. Opcja wifi
    calling to mogłoby w moim wypadku słabego zasięgu być coś akurat dla mnie.