  • 1. Data: 2017-05-08 21:55:20
    Temat: gdzie się teraz najbardziej opłaca?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam

    od ponad roku "jechałem" w zasadzie za darmo w Playu. usrało się, teraz
    będzie trzeba płacić. już prawie przechodziłem do a2mobile, aż tu patrzę
    tmobile oferuje no limit za 25zł/4 miesiące. Kto da więcej? Tfu, taniej
    miało być?

    ToMasz

    ps komu przekazać parę zł smsami premium? Ale nie konkursy, tylko żeby
    ktośtam dostał chociaż część kasy

  • 2. Data: 2017-05-09 03:01:05
    Temat: Re: gdzie się teraz najbardziej opłaca?
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 08.05.2017 o 21:55, ToMasz pisze:
    > witam
    >
    > od ponad roku "jechałem" w zasadzie za darmo w Playu. usrało się,

    Tzn co?

  • 3. Data: 2017-05-09 12:29:49
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-05-08 o 21:55, ToMasz pisze:
> [...]
    > Tfu, taniej miało być?
    >
    > ToMasz
    >
    > ps komu przekazać parę zł smsami premium? Ale nie konkursy, tylko żeby

    Mógłbyś podać namiary na te 25zł/4miesiące?

    Na fundacje "POMAGAM" TVN czy Polsatu. Pytanie tylko - ile faktycznie
    dociera z tych datków do potrzebujących..

  • 4. Data: 2017-05-09 12:32:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-09 o 12:29, Trybun pisze:

    > Mógłbyś podać namiary na te 25zł/4miesiące?

    90dnizadarmo.pl

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2017-05-09 13:50:40
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-05-09 o 03:01, Smok Eustachy pisze:

    > Tzn co?

    bonusy za rejestrację, ja to przeciągnąłem do maja za pomocą Orange...
    pora teraz chyba na 8mc za 50 zł w T-Mobille :)

    Ech... gdyby nie to, że mi się skończyło "prawie RWK" w RBM i muszę go
    doładowywać to bawiłbym się dalej :)

  • 6. Data: 2017-05-09 19:27:44
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-05-09 o 12:32, Liwiusz pisze:

    > 90dnizadarmo.pl

    tu jest 50zł za 4 miesiące.
    25zł to tylko 30 dni.

    PS. mam podobnie, ale bardziej mi na sieci Plusa zależy (nadajniki).
    Play chodzi w moich rejonach bardzo dziadowsko (co chwilę przełącza
    nadajniki swoje/roaming zrywając rozmowy).
    Niewiele dzwonię (mam służbowy) ale internetu te 500MB co miesiąc by się
    przydało. Miałem rok ważności konta plus 5zł/500MB (które się sumowały w
    następnym okresie) Przez ten rok zeszło mi z konta około 150zł i w sumie
    taki stan byłby akceptowalny.

    A teraz właśnie widzę same abonamenty, bo te "na kartę" to teraz tylko z
    nazwy.

    Zdrówko

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2017-05-09 19:32:02
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu wtorek, 9 maja 2017 19:27:43 UTC+2 użytkownik Irokez napisał:

> [...]
    > nadajniki swoje/roaming zrywając rozmowy).

    > A teraz właśnie widzę same abonamenty, bo te "na kartę" to teraz tylko z

    Zobacz Plush za 10 zl miesieczniee

  • 8. Data: 2017-05-09 19:50:25
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2017-05-08 o 21:55, ToMasz pisze:

    > ps komu przekazać parę zł smsami premium? Ale nie konkursy, tylko żeby
    > ktośtam dostał chociaż część kasy

    Jeśli wierzysz w Caritas...

    "SMS 72052 to dla osoby wysyłającej koszt 2,46 z VAT. Operatorzy
    komórkowi zwalniają SMS z opłat. W opłacie zawartych jest 0,46 zł,
    stanowiących podatek VAT.

    0,18 zł przechodzi na obsługę projektu przez Caritas Polska."

    Są jakieś dziwne serwisy oferujące zakup np. bonów towarowych za smsy,
    ale bon wartości 50 zł kosztuje w sms-ach ca. 150 zł. Sensu w tym
    niewiele...

    MJ

  • 9. Data: 2017-05-09 20:10:11
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-05-09 o 19:50, Michał Jankowski pisze:

> [...]
    >
    > Są jakieś dziwne serwisy oferujące zakup np. bonów towarowych za smsy,
    > ale bon wartości 50 zł kosztuje w sms-ach ca. 150 zł. Sensu w tym

    Jakiś tam sens widziałem, bo miałem więcej kasy uzbieranej.
    Ale faktycznie serwisy dziwne, chcieli ode mnie skan umowy, żeby niby
    sprawdzić, że ten numer jest mój. Jak nie podam to nic nie wyśle.
    W regulaminie nic nie pisało o tym, numer się skończył przed wejściem
    ustawy o rejestracji. Była jazda, ze dwa czy trzy razy anulowanie przez
    serwis zamówienia jak się przypomniałem po kolejnym miesiącu co z
    bonami. Bony przyszły po 4 miesiącach. Już nigdy nie skorzystam z takiej
    opcji, zwłaszcza patrząc na wpis w regulaminie "Serwis może anulować i
    nie podjąć się realizacji zamówienia bez podania przyczyn."
    Ślij wszystko na Caritas, transfer chomika czy co tam chcesz.

    Zdrówko.

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2017-05-09 20:42:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-09 o 19:27, Irokez pisze:

    > tu jest 50zł za 4 miesiące.
    > 25zł to tylko 30 dni.

    Coś źle liczysz.

    --