    From: Staszek Sosenko <s...@...sigu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: golf 4 1.9 sdi
    Date: Tue, 29 Oct 2013 22:20:17 +0100

    W dniu 2013-10-29 20:39, Qlfon pisze:

    > Takk jak koledzy piszą, masz tam około 75 KM, miałem toto kiedyś jako
    > samochód zastępczy i śmiałem się że to samochód ery cyfrowej -
    > akceptował tylko polecenia w systemie dwójkowym: 0-1, bez gazu-pełny
    > gaz. Inaczej nie jechał.

    Tak samo miałem ze służbowym Masterem 2.2 dCi 90KM. Najlepiej było, jak
    na pace miałem z tonę żeliwa w postaci rozmaitych kształtek
    wodociągowych, a do tego przyczepa-dłużyca (bez hamulca!) z dwoma
    paczkami rur kanalizacyjnych fi 315mm ;)

    BTW: Golf IV 1.9 SDI miał AFAIK 68KM.

    --
    # Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków #
    # 4 kółka: '96 Citroen ZX 1.4 #