  • 1. Data: 2013-10-27 18:47:27
    Temat: golf 4 1.9 sdi
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    czy to normalne, że ten samochód to straszny muł?

  • 2. Data: 2013-10-27 19:33:36
    Temat: Re: golf 4 1.9 sdi
    Od: Przemek <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 października 2013 18:47:27 UTC+1 użytkownik inny punkt
    siedzenia... napisał:
    > czy to normalne, że ten samochód to straszny muł?

    tak, to auto do toczenia się po mieście. Jeździłem Seatem z tym silnikiem i dawał
    jakoś radę(ale to odpowiednik Polo, więc masa sporo mniejsza) - zaletą było to, że
    palił mało(zasięg ~1050km) i jechał na wszystkim, co wlało się do baku :)

  • 3. Data: 2013-10-27 19:39:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 27 Oct 2013 18:47:27 +0100, inny punkt siedzenia...
    > czy to normalne, że ten samochód to straszny muł?

    Oczywiscie.

    Nie uwazales jak robiles, to teraz rob jak uwazasz :-)

    J.

  • 4. Data: 2013-10-29 14:34:13
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:l4jjjf$2il$1@node1.news.atman.pl...
    > czy to normalne, że ten samochód to straszny muł?
    Tak, to muł roboczy. ;-)

  • 5. Data: 2013-10-29 17:35:25
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    jak to możliwe, że taki potężny silnik tak mocno muli... co jest grane? może
    coś mu potrzba?

    a przy okazji, ujawniła sie usterka, bardzo cieżo wchodzi jedynka, da się
    coś z tym zrobić?

  • 6. Data: 2013-10-29 18:49:22
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:l4oo4g$2pt$1@node2.news.atman.pl...
    > jak to możliwe, że taki potężny silnik tak mocno muli... co jest grane?
    > może coś mu potrzba?

    1,9 to nie jest potężny silnik.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 7. Data: 2013-10-29 20:30:37
    Od: Przemek <p...@g...com>

    SDI nie ma turbiny. Nie wiem jak teraz w Golfie, ale w Seacie miałem coś ok 70-75km,
    więc szału nie było. Jeździł, mało palił i był służbowy, więc nie narzekałem.

  • 8. Data: 2013-10-29 20:39:10
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2013-10-29 17:35, inny punkt siedzenia... pisze:
    > jak to możliwe, że taki potężny silnik tak mocno muli... co jest grane?
    > może coś mu potrzba?
    >
    > a przy okazji, ujawniła sie usterka, bardzo cieżo wchodzi jedynka, da
    > się coś z tym zrobić?
    Takk jak koledzy piszą, masz tam około 75 KM, miałem toto kiedyś jako
    samochód zastępczy i śmiałem się że to samochód ery cyfrowej -
    akceptował tylko polecenia w systemie dwójkowym: 0-1, bez gazu-pełny
    gaz. Inaczej nie jechał.

    --
    Qlfon, Lublin

  • 9. Data: 2013-10-29 22:20:17
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu>

    W dniu 2013-10-29 20:39, Qlfon pisze:

> [...]
    > samochód zastępczy i śmiałem się że to samochód ery cyfrowej -
    > akceptował tylko polecenia w systemie dwójkowym: 0-1, bez gazu-pełny

    Tak samo miałem ze służbowym Masterem 2.2 dCi 90KM. Najlepiej było, jak
    na pace miałem z tonę żeliwa w postaci rozmaitych kształtek
    wodociągowych, a do tego przyczepa-dłużyca (bez hamulca!) z dwoma
    paczkami rur kanalizacyjnych fi 315mm ;)

    BTW: Golf IV 1.9 SDI miał AFAIK 68KM.

    --
    # Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków #
    # 4 kółka: '96 Citroen ZX 1.4 #