  • Data: 2015-04-12 11:10:07
    Temat: Re: golf czy mustang
    Od: ZIWK <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-04-12 o 08:40, megrims pisze:
    > Czego mi brakuje w 911:
    > Dostępu komfortowego, softclose, szyberdachu, wentylowanych
    > foteli, ogrzewania postojowego, BT do PCCM i to chyb wszystko.
    + dostosowania do fotelika dla Najważniejszej Osoby Na Świecie!

    > A z drugiej strony to wszystko waży, może się spierdolić,
    > zwiększa wagę powodując gorsze osiągi.
    Masa - a dokładnie jej brak + odpowiedni białkowy łącznik kierownicy z
    pedałami potrafi zrobić cuda:
    https://youtu.be/mBFjHjm0O5M - 9:55
    w porównaniu z podobną do twojej 911 - 7:30-8 minut (nie znalazłem na
    szybko specyfikacji ;) i rekordów)

    Ta sama trasa - Nurburgring Nordschleife BTG i tylko "drobna" różnica w
    sprzęcie.

    > BMW podobno skończyło się na modelu 12002
    Dla mnie na modelach: 801 i Isetta ;)