  • 1. Data: 2015-04-10 15:48:05
    Temat: golf czy mustang
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://moto.onet.pl/premiery/nowy-ford-mustang-w-cen
    ie-vw-golfa-polskie-ceny/rw84sp

    "Legendarny Ford Mustang debiutuje w Polsce. Samochód został
    zaprezentowany na targach motoryzacyjnych w Poznaniu. Importer podał
    również oficjalny cennik tego modelu

    Ceny Mustanga zaczynają się od 148,4 tys. zł. To niemal tyle samo ile
    będziemy musieli zapłacić za Volkswagena Golfa R, który kosztuje 147,5
    tys. zł. Za tę cenę będziemy mogli stać się właściclem kultowego
    muscle cara z silnikiem o pojemności 2,3 l i mocy 317 KM (Golf R
    oferuje 300 KM). Jeżeli zapragniemy nieco większego silnika - np. 5.0
    V8 o mocy 421 KM to cena Mustanga wzrośnie do 157,4 tys. zł."

    Jaja. Choc w sumie - placic 150k za golfa tez jaja.

    Czy moze golf jest oszczedny, a mustang nie ? i w dodatku jest w
    automacie :-)

    Ile to kosztuje w USA ? O ile pamietam to niezbyt drogie, ale ten
    cholerny ford nie chce mi pokazac amerykanskiej strony ...

    J.

  • 2. Data: 2015-04-10 16:11:04
    Temat: Re: golf czy mustang
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > cholerny ford nie chce mi pokazac amerykanskiej strony ...
    >
    > J.
    od ok. 25 000$ (?) takie okolice mi sie pokazuja jak szukam....
    nie za malo cos?
    ee moze za ten stary model....

  • 3. Data: 2015-04-10 17:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Jaja. Choc w sumie - placic 150k za golfa tez jaja.

    Wiesz, jak znajdą sie chetne owieczki do strzyżenia to dlaczego nie... :)
    To nie sa przeciez samochody dla Kowalskiego.

  • 4. Data: 2015-04-10 19:52:30
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 10 kwietnia 2015 16:11:10 UTC+2 użytkownik abn140 napisał:
    > od ok. 25 000$ (?) takie okolice mi sie pokazuja jak szukam....
    > nie za malo cos?
    > ee moze za ten stary model....

    25 tys. USD + 10% cła to 27,5 tys., + 18,6% akcyzy to 32,6 tys.,
    potem 23% vat i robi się 40 tysięcy. Razy cena baksa i mamy 150 tys. PLN.
    To by chyba pasowało :>

    L.

  • 5. Data: 2015-04-10 20:39:11
    Od: megrims <m...@i...peel>

    On 2015-04-10 15:48, J.F. wrote:
    (ciach)
    > Jaja. Choć w sumie - płacić 150k za golfa tez jaja.
    (ciach)

    A płacić za auto z 2 litrowym dieslem 337k to też
    jaja. A tyle kosztuje wszystko-mające BMW 525d.

    IMO do dupy 2 tony żelaza z taką motoryną.

  • 6. Data: 2015-04-11 13:32:57
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2015-04-10 20:39, megrims wrote:
> [...]
    >
    > A płacić za auto z 2 litrowym dieslem 337k to też
    > jaja. A tyle kosztuje wszystko-mające BMW 525d.
    >
    > IMO do dupy 2 tony żelaza z taką motoryną.

    525 (d) będzie dalekie od wszystko mienia

    ---
    This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus protection is
    active.

  • 7. Data: 2015-04-11 18:39:20
    Od: megrims <m...@i...peel>

    On 2015-04-11 13:32, _Michał wrote:

    > 525 (d) będzie dalekie od wszystko mienia
    >

    > ---
    > This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus
    > protection is active.

    rozwiń, czego może tam nie być co jest przydatne

  • 8. Data: 2015-04-12 01:13:08
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2015-04-11 18:39, megrims wrote:

    > rozwiń, czego może tam nie być co jest przydatne

    Polecę bardziej 10 letnimi ficzerami E65 bo je znam :) ale nie
    sądzę żeby po 10 latach trafiły do serii 5.

    -Night Vision + DLS
    -ARS
    -poziomowanie
    -widok "z góry" (zrobione w krakowie)
    -5 kamerek
    -światła laserowe
    -wentylowane fotele

    hud, światła led segmentowe, kamery czytające znaki i trzymające pas
    były w F30 ze 2 lata temu (chyba 330) jakim jeździłem, więc w 5 są :)

    z tm że 5 jest sporo cichsza od super głośnej i źle się prowadzącej
    trójki :)

    ---

  • 9. Data: 2015-04-12 08:40:21
    Od: megrims <m...@i...peel>

    On 2015-04-12 01:13, _Michał wrote:

    > Polecę bardziej 10 letnimi ficzerami E65 bo je znam :) ale nie
    > sądzę żeby po 10 latach trafiły do serii 5.

> [...]

    Widok z góry i wentylowane fotele w F10 jest.
    Ja myślałem o tym moim (żony) F11. Zajebista specyfikacja,
    ale że dałem się namówić na te motoryne, to chyba kiepski dzień
    miałem.
    Przy wybraniu prawie wszystkiego cena za 2l r4 diesel za wysoka.

    Czego mi brakuje w CL600? ceramicznego hamulca i napędu na obie osie.

    Czego mi brakuje w 911:
    Dostępu komfortowego, softclose, szyberdachu, wentylowanych
    foteli, ogrzewania postojowego, BT do PCCM i to chyb wszystko.

    A z drugiej strony to wszystko waży, może się spierdolić,
    zwiększa wagę powodując gorsze osiągi.

    BMW podobno skończyło się na modelu 2002

  • 10. Data: 2015-04-12 11:10:07
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2015-04-12 o 08:40, megrims pisze:
    > Czego mi brakuje w 911:
    > Dostępu komfortowego, softclose, szyberdachu, wentylowanych
    > foteli, ogrzewania postojowego, BT do PCCM i to chyb wszystko.
    + dostosowania do fotelika dla Najważniejszej Osoby Na Świecie!

    > A z drugiej strony to wszystko waży, może się spierdolić,
    > zwiększa wagę powodując gorsze osiągi.
    Masa - a dokładnie jej brak + odpowiedni białkowy łącznik kierownicy z
    pedałami potrafi zrobić cuda:
    https://youtu.be/mBFjHjm0O5M - 9:55
    w porównaniu z podobną do twojej 911 - 7:30-8 minut (nie znalazłem na
    szybko specyfikacji ;) i rekordów)

    Ta sama trasa - Nurburgring Nordschleife BTG i tylko "drobna" różnica w
    sprzęcie.

    > BMW podobno skończyło się na modelu 12002
    Dla mnie na modelach: 801 i Isetta ;)