  • Data: 2006-03-05 12:48:13
    Temat: Re: gts mnie nie rozgłasza do telii
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

    już wiem o co biega, ale nie umiem tego naprawić.

    Jest tak że zarówno silweb jak i tkpsa kupują zagranice od GTS spotykając
    się na tym samym routerze. Z jakiś przyczyn router GTS zaczął nagle
    preferować ścieżkę przez tkpsa.
    Z GTS dostałem info ze musze przez preferowane łącze musze rozgłaszać się
    przez community 8246:5000, tak też robię, niestety nie mam jak tego
    sprawdzić bo GTS nie udostępnia looking glassa...
    W każdym razie razie kilkukrotny clear sesji z tkpsa pomaga na jakieś 40
    minut i potem wraca do stanu poprzedniego....

    Nie bardzo wiem jak to ugryść.

    Marcin