  • Data: 2014-08-04 17:49:57
    Temat: Re: historiapojazdu.gov.pl - ciekawe, kiedy to sie rozkreci ;)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik BaX m...@m...com ...

    > Ale jak znacząco większa ilość SKP będzie to robić w tym samym czasie?
    > Chyba nie zakladasz, ze system ma dopuszczalnoą obciążalność na
    > poziomie 80-90% wszystkich SKP

    To wszystko to niepotrzebne roztaczanie wizji porażki.
    Nawet jeżeli serwer by sie nie wyrabiał, to paczuszka z danymi poczekałaby
    sobie np. godzinke, dwie czy nawet cały dzien az w koncu by serwer dał jej
    zielone swiatło.

    A i to zdarzyło by sie raz na 10 lat...

    A we wszystkie pozostałe dni mielibysmy dane online...

    Ale:
    3500 stacji / 20 minut badanie = 170 wpisów na minute
    Czyli srednio 3 wpisy na sekunde...

    Juz mnie taki jeden przekonywał kiedys, ze system ZUS dobrze robi kazac
    deklaracje zus podpisywac przez epuap.
    PIt mozna, VAT mozna bez a deklaracji ZUS nie mozna.
    Teraz czuje sie podobnie...
    Niestety wtedy urwał dyskusje w połowie i od tego czaus nie widziałem go na
    newsach :(
    Ach Anatolu, wróć :)