    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Wed, 6 Dec 2017 13:43:36 -0800 (PST)
    Subject: Re: how 2 code 2 player pong over a network
    From: fir <p...@g...com>

    W dniu środa, 6 grudnia 2017 21:22:32 UTC+1 użytkownik fir napisał:

    > wiem ze na lokalnej sieci opoznienia beda raczej minimalne i mozna je
    najprawdopodobniej olac
    > ale ja mowie o przypadku z laczeniem sie miedzy miastami (jak napisalem
    testowalismy to z moją koleżanką-asystentką i dzialalo ale
    > opznienie raczej są i trzeba pomyslec jak do tego podejsc
    >
    > - najprawdopodobniej sporo ludzi juz ten problem rozwiazalo i sa jakies dobre
    metody ale jak mowi ja sie tym poki nie zajmowalme i teraz czeka mnie rozkminienie
    tego probblemu

    > ps prosty prototym samego polaczenia jest napisane mozesz sobie odpalic i nawet
    poeksperymentowac z kodem

    > minddetonator.htw.pl/ppt.zip

    troche poprawilem by nie wywalal tych chamskich mesage boxow na brak polaczenia -
    przy okazji opisuje problem - jesli juz mam polczenie dokonanae to po restarcie
    klienta laczy ponownie bez szemrania, natomiast po restarcie servera
    nie chce polaczyc i trzeba wtedy zrestartowac klienta by polaczyl
    - ktos moze wie czemu?

    cyt-->

    besides some may run some prototype on which i test connections

    minddetonator.htw.pl/ppt2.zip

    (for win32, no malware, some may seem that messy/adhoc code of my inside (over my
    power dll green fire which is not open))

    i got yet one problem related to this winsock

    i managed to do it this way that it is not important if you runn client or server
    first, it will quietly connect if both are run, hovever
    problem is: both are connected i close client and then reopen it - it will get
    connected again with no problem, hovever if i close server and then reopen it it not
    get connected (i must then close client and reopen it then it get connected)

    does maybe someone get some idea why it can be, and what to change
    to client be automativcally connectet after restarting the server?