  • Data: 2007-02-01 17:40:25
    Temat: Re: iPlus vel BlueC
    Od: "Maciej Sypniewski" <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Sty, 11:19, Mateusz Papiernik <m...@m...net> wrote:
    > Niestety, z obserwacji Era ma o wiele slabszy zasieg od plusa w
    > mniejszych miejscowosciach :( W wielu miejscach, gdzie sam korzystam z
    > bezprzewodowego internetu (bo innego nie ma), era nie ma zasiegu w ogole
    > - nawet smsa nie idzie wyslac. Plus radzi sobie bez problemu. Z
    > przypadkiem, ze Era mialaby zasieg a Plus nie sie jeszcze nie spotkalem.

    Potwierdzam. Pracowałem w obsłudze medialnej pielgrzymki, a jak
    wiadomo pielgrzymka podróżuje przez małe mieściny. Plus - zasięg
    niemalże wszędzie, nawet w totalnych zakamarkach. Era - nawet w
    niektórych na pozór dużych miastach szwankowała... Mimo całej mojej
    sympatii do Ery w zakresie usług telekomunikacyjnych w dosłownym
    znaczeniu, internet odpada.

    Pozdrawiam,
    MS