  • Data: 2016-08-25 17:12:31
    Temat: Re: idendyfikacja diody w lampie błyskowej
    Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik Darek napisał:
    > Czy wie ktoś może jaka to za dioda SMD oznaczona VB16 w obudowie DO-214AB
    > szukałem kilkadziesiąt minut w internecie niestety bez rezultatu.
    > Dioda znajduje się w lampie błyskowej METZ równolegle z szeregowo połączonym

    Katalog daje tylko wskazówkę VB na diody typu TV04...cośtam:
    http://www.comchiptech.com/products.php?banner=top2&
    func_idx=18&func_name=TVS&program_name=TVS&primary_i
    dx=17

    Odfiltruj sobie diodki po kolei od 250V w górę i sprawdź.
    Czyli masz do przejrzenia kilkanaście not katalogowych.
    A gdybyś nie wiedział, to tam w tabelach po prawej jest "marking".
    Nie gwarantuję powodzenia w misji.