    From: HGW <h...@h...abuse>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz
    Subject: Re: idiotyczne oznakowanie na autostradzie
    Date: Thu, 29 Nov 2012 17:26:24 +0100

    W dniu 2012-11-29 17:19, Marek Dyjor pisze:
    > OGRANICZENIA KOLEJNO DO 120 100 90 70

    Bardzo prawidłowe oznaczenie, tak właśnie być powinno!

    > Potem znak zwężenie jezdni no i oczywiście wszyscy sie ładują na skrajny
    > lewy pas... no i co sie okazuje

    Hmm, te ograniczenie zawierało koniec pasa? Nie pamiętam numerku znaku.
    Ponadto tym razem to nie idioci znakowali tylko idioci uciekali na lewy
    pas bez widocznej potrzeby, ponieważ idiota nie rozumie zasady "suwaka"
    jak się kończy pas i strasznie się boi tego końca bo jest kretynem po
    prostu :(

    > po prawej stronie na długości 100m postawiono słupki i barierki bo ktoś
    > maluje czy naprawia blachę...

    Potwierdzasz tym samym zasadność tego co napisałem powyżej, ponadto
    mogli zrobić jeszcze ograniczenie do 30km, byli na prawie ale tego nie
    zrobili :)

    > prawy pas nie jest w żaden sposób ograniczony, ograniczone jest pobocze.
    >
    > gdyby to był jeden przypadek ale takie oznakowanie to standard...

    Bardzo dobry standard, pomyśl o sobie na miejscu tych pracujących ludzi.