  • 1. Data: 2012-11-29 17:19:48
    Temat: idiotyczne oznakowanie na autostradzie
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    OGRANICZENIA KOLEJNO DO 120 100 90 70

    Potem znak zwężenie jezdni no i oczywiście wszyscy sie ładują na skrajny
    lewy pas... no i co sie okazuje

    po prawej stronie na długości 100m postawiono słupki i barierki bo ktoś
    maluje czy naprawia blachę...

    prawy pas nie jest w żaden sposób ograniczony, ograniczone jest pobocze.

    gdyby to był jeden przypadek ale takie oznakowanie to standard...

  • 2. Data: 2012-11-29 17:26:24
    Temat: Re: idiotyczne oznakowanie na autostradzie
    Od: HGW <h...@h...abuse>

    W dniu 2012-11-29 17:19, Marek Dyjor pisze:
    > OGRANICZENIA KOLEJNO DO 120 100 90 70

    Bardzo prawidłowe oznaczenie, tak właśnie być powinno!

    > Potem znak zwężenie jezdni no i oczywiście wszyscy sie ładują na skrajny
    > lewy pas... no i co sie okazuje

    Hmm, te ograniczenie zawierało koniec pasa? Nie pamiętam numerku znaku.
    Ponadto tym razem to nie idioci znakowali tylko idioci uciekali na lewy
    pas bez widocznej potrzeby, ponieważ idiota nie rozumie zasady "suwaka"
    jak się kończy pas i strasznie się boi tego końca bo jest kretynem po
    prostu :(

    > po prawej stronie na długości 100m postawiono słupki i barierki bo ktoś
    > maluje czy naprawia blachę...

    Potwierdzasz tym samym zasadność tego co napisałem powyżej, ponadto
    mogli zrobić jeszcze ograniczenie do 30km, byli na prawie ale tego nie
    zrobili :)

    > prawy pas nie jest w żaden sposób ograniczony, ograniczone jest pobocze.
    >
    > gdyby to był jeden przypadek ale takie oznakowanie to standard...

    Bardzo dobry standard, pomyśl o sobie na miejscu tych pracujących ludzi.

  • 3. Data: 2012-11-29 17:31:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    HGW wrote:

> [...]
    > zrobili :)

    > Bardzo dobry standard, pomyśl o sobie na miejscu tych pracujących

    imho strzelanie z armaty do wróbli...

    oznakowanie nie powinno sugerować czegoś czego nie ma... moze powinno sie
    psotawić tablice informacyjną pokazując ana czym polega ograniczenie
    (blokada pobocza) ponadto ogranicznei prędkości do 70 też wydaje sie
    nadmierne.

  • 4. Data: 2012-11-29 19:20:03
    Od: ikih <h...@a...pl>

    On 29.11.2012 17:19, Marek Dyjor wrote:
    > OGRANICZENIA KOLEJNO DO 120 100 90 70

    Kieorewcy zas kolejno 200 180 170 150

    --
    Tak bankrutują firmy, które budowały na Euro 2012
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/news.html?thread_id

  • 5. Data: 2012-11-29 19:50:28
    Od: RedLite <y...@b...von.pl>

    W dniu 2012-11-29 19:20, ikih pisze:

    > Kieorewcy zas kolejno 200 180 170 150

    :D

    A na tablicach liście poprzyklejane gilem.

    --

    RedLite

  • 6. Data: 2012-11-29 20:01:22
    Od: <7...@6...200122.invalid> (Tom N)

    RedLite w
    > :D
    > A na tablicach liście poprzyklejane gilem.

    Ale co masz go Gila? ;P

    CROSS: pl.misc.samochody,pl.pregierz
    --
    'Tom N'

  • 7. Data: 2012-11-29 20:15:40
    Od: RedLite <y...@b...von.pl>

    W dniu 2012-11-29 20:01, (Tom N) pisze:

    > Ale co masz go Gila? ;P

    Niby nic, ale jakoś patrzeć na niego nie mogę. Przeważnie owijam go w
    celulozę i /pląk/ do chasioka. ;D

    --

    RedLite

  • 8. Data: 2012-11-29 20:20:39
    Od: <3...@9...202039.invalid> (Tom N)

    RedLite w

    > Niby nic, ale jakoś patrzeć na niego nie mogę. Przeważnie owijam go w
    > celulozę i /pląk/ do chasioka. ;D

    Pokaz jakiś filmik jak to Rafała Gila w celulozę owijasz, no pokaż!11! ;P

  • 9. Data: 2012-11-29 20:22:15
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    Marek Dyjor wrote:

    > OGRANICZENIA KOLEJNO DO 120 100 90 70

    Lepiej niz 120, 50, 80 jak na styku trasy ak i s8 w waw.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 10. Data: 2012-11-29 20:32:49
    Od: <4...@8...203249.invalid> (Tom N)

    Rafał Grzelak w

    > Lepiej niz 120, 50, 80 jak na styku trasy ak i s8 w waw.

    Zdjęcie/film pokażesz?