  • Data: 2016-01-21 00:14:45
    Temat: Re: internet na parę dni
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" n7olha$fos$...@n...news.atman.pl

    > Przedłużenie ważności konta także może zająć 24 godziny.
    > Na razie ,,jest realizowane'' na obu numerach.

    Znacznie szybsze było tam, gdzie przedłużyłem via WWW, nie zaś via kod.
    [widać KOD traci na znaczeniu... prestiż spada... jak u impotenta...]

    > Tak więc w przyszłości warto zacząć podobne manewry nieco wcześniej,
    > niż na kilka godzin przed upływem terminu ważności konta.

    > -=-

    > BTW -- SIMka Play pracuje poprawnie na Motoroli d160. Takiej, jak ta:

    Ale ani na tej Motorli, ani na znacznie nowszej Nokii nie
    ma mowy o skutecznym KODowaniu. [trzeba iść na stronę...]

    > http://www.kolekcjonertelefonow.pl/wp-content/upload
    s/2012/03/IMGP8701.jpg

    > więc chyba obawy o niewspółpracowanie nowych SIMek ze starymi telefonami
    > można odłożyć na półkę.

    Do 09 lutego br. mam w sumie (na 2 SIMkach) około 5 plnów a do 19 stycznia
    2017 roku mam po złotówce. Może gdzieś wygadam... Numery docelowo mają
    zasilić Virgin Mobile.

    Podobnie chcę uczynić z dwoma innymi starterami Play.
    Mam teraz:
    - w u_życiu 3 numery Virgin w urządzeniach GSM 2G/3G (Monster i Overmax)
    w u_życiu 1 numer Orange w urządzeniu GSM 2G (Nokia)
    w u_życiu 1 numer Play w urządzeniu GSM 2G (Motorola)
    w u_życiu 1 numer Play w urządzeniu GSM 2G (Monster, ale w slocie 2G_only)
    - przed aktywacją 4 numery Virgin
    - przed aktywacją 2 numery Play
    - 2 numery VoIP z bramką sprzętową Tlenofonu
    - 2 numery VoIP easyCall...

    Razem 16 numerów. :)

    Do tego mam 2 SIMki Aero2. Są bezużyteczne od niemal dwóch lat. :)

    Play w 2G dawał 200 kb/s do mnie, 64 kb/s ode mnie i ping 126 ms.
    Play w HSPA+ dawał 3,12 Mb/s do mnie, 1 Mb/s ode mnie i ping 42 ms.
    Virgin w HSPA+ dawała mniej niż 1 Mb/s do mnie, ponad 1 Mb/s ode mnie i ping od 41 ms
    do 60 ms.

    LTE nadal nie mam. Będę miaU -- to może wytestuję.

    -=-

    Do Dizla: dzięki za podpowiedź o przedłużce ważności konta w Play i dzięki za
    info o Virgin Mobile. Żałuję, że o Virgin Mobile dowiedziałem się tak późno.
    Dziś reklamy Virgin Mobile są na każdym kroku (akurat M2M nie ma tych reklam)
    ale w 2012 jakoś nie słyszałem o Virgin Mobile, zaś o Aero2 słyszałem często.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'