    From: Paweł Małachowski <p...@u...3lo.lublin.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: ipartners i sprintlink
    Date: Sat, 13 Jul 2002 15:46:33 +0000 (UTC)

    On Thu, 11 Jul 2002, Adam_mb wrote:

    > tak btw, to po przepieciu na sprintlink, ja stwiedzilem znaczaca poprawe - ale
    > moze to zwyczajnie "moj Pozman" rozszerzyl kanal do pronetu, a i wakacje daly
    > znac? Jeszcze w maju w dzien szlo 5-10 kB/s, a teraz 70-300 kB/s.

    z pozycji klienta LubMAN obserwowałem to samo, nie mam do końca
    pewności, czy zbiegło się to z jakimiś zmianami na styku z pronetcom
    lub rekonfiguracją traffic-shapera u mojego ISP, ale dokładnie od
    momentu jak ruch zagraniczny zaczął ode mnie lecieć sprintlinkiem
    zamiast kpnqwestem, poczułem istotną różnicę na korzyść, o czym kiedyś
    tu wspominałem.

    jako ciekawostkę powiem, że 4-go lipca tuż po burzy doznałem ciężkiego
    szoku widząc stabilny transfer 800KB/s (30MB próbka) ze Szwecji.
    po paru godzinach wróciło do normy, może coś większego im z łączy
    wypadło i tak się wtedy poluzowało, nie mam pojęcia. ;)

    --
    { Paweł Małachowski; PM110-RIPE; pawmal#freebsd,lublin,pl }