    Subject: Re: iphone - jak przywrócić ikonki na ekranie?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Date: Fri, 27 Jan 2017 20:27:19 +0100

    W dniu 2017-01-27 o 19:43, atm pisze:

    > Ciekaw jestem Twoich wrazen po miesiacu, moze zostaniesz neofita ;)

    Nie nie nie, dla mnie albo coś spełnia swoje zadanie albo nie.
    To że miałem telefon Samsunga i byłem z niego zadowolony nie oznaczało
    że jestem fanem Samsunga. Jak dostałem ścierwo Samsunga o nazwie xcover
    B550 to rozjeb.. je o ścianę po 2 miesiącach. Bo telefon ma służyć do
    dzwonienia a nie czekania pare sekund aż zniknie dymek potwierdzenia
    połączenia, nie do jest do potwierdzania 2 różnymi przyciskami rozłącz a
    potem OK, brak możliwości odebrania telefonu przez kilka sekund jeśli
    się przypadkowo wcisnęło "głośniej/ciszej" (aż nie zniknie dymek, ale
    rzucić można było od razu) doprowadził mnie do rzutu o ścianę w pewnym
    momencie. Albo brak możliwości wyszukania kontaktu jeżeli nie pamięta
    się jak został wpisany do książki... no piękne.
    Miał służyć do dzwonienia, xcover B550 nadaje się tylko do leżenia w
    pudełku., ewentualnie jako zegarek... aha.. jak się rozsypał i wypadła
    mu bateria (normalka, ten wstrząso-wodo-odporny telefon zawsze
    bezproblemowo się rozsypywał na części pierwsze), to sam nie potrafił
    sobie pobrać godziny. Ani sam nie zmienił jak się czas letni/zimowy
    przestawił.

    Potem BlackBerrego też się uczyłem, zupełnie inna filozofia tego
    systemu. Ale bardzo szybko okazało się że jest to niesamowicie wygodne.
    Po co na przykład wchodzić do książki telefonicznej, jak jest
    klawiatura? Wklepujesz cyfry czy litery i na tapecie masz od razu
    wyszukiwane frazy z książki.

    Próbowałem gejfona z radiem zsynchronizować.. zawiesił kompletnie moduł
    BT w radiu (Pioneer AVH-X2700BT) ;)

    --
    Irokez