  • 61. Data: 2012-10-16 09:21:02
    Temat: Re: iskra
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello R2r,

    > To co, robimy spot we Włocławku? :D

    Jak we Włocławku, to ja może znicze kupię?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 62. Data: 2012-10-16 10:33:31
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Tak jak napisał Cavallino - rzuć linkiem do któregokolwiek z wygranych.

    Na emil-tv opublikowaliśmy kilka, poszukaj.

  • 63. Data: 2012-10-16 10:42:21
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    > No dobra - napoje niealkoholowe, bo ja zboczony abstynent jestem ;)

    OK. Jeden kierowca zawsze się przyda. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 64. Data: 2012-10-16 11:24:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    Tuesday, October 16, 2012, 10:42:21 AM, you wrote:

    > OK. Jeden kierowca zawsze się przyda. ;)

    Zdążycie wytrzeźwieć ;)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 65. Data: 2012-10-18 13:10:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    http://www.emil-tv.pl/odc-43-radar-iskra/

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 66. Data: 2012-10-18 14:15:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    http://emil-tv.pl/odc-43-radar-iskra/

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 67. Data: 2012-10-21 00:35:12
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 16 Oct 2012 09:21:02 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Jak we Włocławku, to ja może znicze kupię?

    I wieniec. Ale ze składek.

    --
    ___________ (R)

  • 68. Data: 2012-10-23 17:16:22
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-10-18 14:15, AZ pisze:

    > http://emil-tv.pl/odc-43-radar-iskra/

    Sami mogli poszukać, może by się czytać nauczyli :)

  • 69. Data: 2012-10-23 21:02:58
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 23 Oct 2012 17:16:22 +0200, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    >Sami mogli poszukać, może by się czytać nauczyli :)

    To nie dowodzi tego: "Dyskutuje, ja nie przyjmuje żadnego z Iskry. Za
    mną 4 przypadki, pierwszy przegrałem, trzy kolejne wygrałem."

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 70. Data: 2012-10-23 21:14:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-23, jerzu <t...@i...pl> wrote:

    > To nie dowodzi tego: "Dyskutuje, ja nie przyjmuje żadnego z Iskry. Za
    > mną 4 przypadki, pierwszy przegrałem, trzy kolejne wygrałem."

    Prosze Cie... gosc pokazal, ze z policja w sadzie da sie wygrac chociaz
    wszyscy tu twierdzili, ze to zupelnie niemozliwe.

    --
    Artur
    ZZR 1200