    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [ja pierdole] -GITD kupuje drukarni? mandatów
    Date: Sat, 2 Feb 2013 23:21:09 +0100

    Dnia Sat, 2 Feb 2013 10:42:14 +0000 (UTC), Robert Rędziak napisał(a):
    > On Sat, 2 Feb 2013 11:14:05 +0100, J.F.
    >
    > Kiedy kraj, w którym bez samochodu średnio istniejesz, na tej
    > grupie to chyba nie jest zły przykład?

    Ale stan 2.5x wiekszy od Polski, w ktorym mieszka 7 mln osob, z czego
    4.5mln w Sydney, to nie jest przyklad z ktorym sie mozemy porownywac.

    Nie mowie nie, sam bym powiedzial kto im, *#$, te ograniczenia predkosci
    wymyslil. Puste drogi, setki lub tysiace km do innych miast - i tylko 100
    wolno ? Ale swoim Nowakiem niech oni sie sami martwia :-P

    > Już nie wspominając o
    > tym, że jest to kraj, w którym przeciętny obywatel zarabia i
    > wydaje kilka razy tyle co u nas.

    No, 745 samochodow/1000 mieszkancow cos mowi, ale tez sredni ich wiek 10
    lat, a w NSW tylko 672 i dawniej bylo pewnie troche mniej .. czyli daje sie
    tam zyc bez samochodu :-)

    > Wolno. Na free/higwayu 100-110, na zwykłej drodze 100, na drodze
    > odpowiadającej naszej drodze trzycyfrowej 100.

    No widzisz, a u nas na gierkowce jak bylo skrzyzowanie to tylko 70 i FR.
    Aczkolwek to akurat w miare rozsadne bylo ..

    >I myślisz, że mają własne drukarnie? Nie sądzę, to się zleca.

    Skoro mozna na tym zarobic ... to czemu nie mialy by takich zlecen
    przyjmowac. Ale nie, nie upieram sie, moze za malo sie zarabia.

    > Np. właśnie do ZETO: http://www.ckzeto.pl/wydruki_masowe/

    Ale ile biora od listu ?

    P.S. No i zobacz - zeto ma system drukujacy IBM, a IBM Polska takowego nie
    ma, co za czasy :-)

    J,