  • 1. Data: 2013-02-01 17:38:01
    Temat: [ja pierdole] -GITD kupuje drukarnię mandatów
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    http://moto.onet.pl/1675927,1,gitd-kupuje-drukarnie-
    mandatow,artykul.html

    dobre - nie ?

  • 2. Data: 2013-02-01 17:55:00
    Temat: Re: [ja pierdole] -GITD kupuje drukarnię mandatów
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "misiek" napisał w wiadomości
    >http://moto.onet.pl/1675927,1,gitd-kupuje-drukarnie
    -mandatow,artykul.html
    >dobre - nie ?

    Dobre jak dobre - od paru lat jest zapisane w ustawie ze ITD ma
    zrealizowac system _automatycznej_ kontroli predkosci ... i do tego
    automatyczna drukarka/kopertownia jak najbardziej pasuje.

    Maja centralnie wystawiac iles tam mandatow, to i centralnie
    drukowanie sie w tym miesci.

    Z tym ze znow ... gdyby chodzilo tylko o pieniadze, to taka
    "drukarnia" bylaby kupiona 2 lata temu :-)

    a 1.5mld ... srednio powiedzmy po 300zl, to jednak 5 mln mandatow. 20
    tys w kazdy dzien roboczy. Chcesz 50 ludzi zatrudnic aby drukowali i
    wsadzali w koperty ?
    To po roku beda 2 mln kosztowac ... aczkolwiek mozna do nich dostac
    dotacje z urzedu pracy, i nie musza siedziec w Warszawie, moga byc po
    prowincji rozrzuceni :-)

    J.

  • 3. Data: 2013-02-01 18:39:02
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

> [...]
    > automatyczna drukarka/kopertownia jak najbardziej pasuje.
    >
    > Maja centralnie wystawiac iles tam mandatow, to i centralnie drukowanie

    "Brazil" Gilliama sie naogladales za duzo :) ?
    z jakiej racji maja centralnie wystawiac ilestam mandatow ?
    bo jacek vicek zydek sobie tak zaplanowal ?

    > Z tym ze znow ... gdyby chodzilo tylko o pieniadze, to taka "drukarnia"
    > bylaby kupiona 2 lata temu :-)

    dwa lata temu nie bylo w planach latania dziury budzetowej wywoalnej przez
    geniuszy z pelo kasa z kieszeni ludzi. i nie bylo BLN deficytu finansow
    publicznych :)

> [...]
    > To po roku beda 2 mln kosztowac ... aczkolwiek mozna do nich dostac
    > dotacje z urzedu pracy, i nie musza siedziec w Warszawie, moga byc po

    rownie dobrze moga nie byc potrzebni - co to jest kurwa koera kim dzong ima
    ? ze w planach jest tyle a tyle mandatow i tyle a tyle urzedasow ?
    wystarczy ze wg ostatnich danych co piaty Polski obywatel pracuje w
    budzetowce :)

    mniej mandatow za duperele, mniej papieru, mniej drzew scietych mniej
    urzedasow pierdacych w stolek ... itp... ekonomia panie - i to nie
    polityczna socjalizmu - ktora sie teraz objawia dymaniem kierowcow - tylko
    wiecej innowacyjnosci, patentow, produkcji, zakladow, fabryk produkujacych
    nasze rzeczy... i wiecej rzetelnej pracy dla dobra kraju... a tu republika
    bananowa sie szykuje...
    nie ma co sprzedac i kogo ojebac to obywateli sie dyma i ostatni grosz sie
    im wyciaga... to wszystko jest na krotka mete. a inwestuja w fabryki
    mandatow ... nosz kurwa ja pierdole.
    brak slow.

  • 4. Data: 2013-02-01 19:00:58
    Temat: Re: [ja pierdole] -GITD kupuje drukarni? mandat?w
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-02-01 17:38, misiek pisze:
    > http://moto.onet.pl/1675927,1,gitd-kupuje-drukarnie-
    mandatow,artykul.html

    > dobre - nie ?

    Mnie wkurwia w tym to, że cały świat wie, że przy takich zadaniach
    najlepiej sprawdza się zlecenie tego zadania na zewnątrz. Są firmy,
    które specjalizują się w masowym wysyłaniu korespondencji.
    Firma robi coś źle, to kary umowne, zmiana dostawcy usługi. Koniec.
    Nie ma procesu rekrutacji pracowników ani kosztów ich zwalniania. Nie
    ma kosztów ustalania procedur, postawienia tej drukarni, serwisu,
    przeglądów, materiałów eksploatacyjnych, rachunków za prąd, wynagrodzeń.
    itepe itede.

    Ale tu chodzi o co innego: Łapówy przy przetargu oraz załatwienie
    posad dla członków rodziny rządzących. Kolejni urzędnicy. I tu jest
    problem.

    I dlatego nadal nieustannie powtarzam, że ta cywilizacja musi się
    wypierdolić z wielkim hukiem.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 5. Data: 2013-02-01 19:08:09
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-02-01 17:38, misiek pisze:
    > http://moto.onet.pl/1675927,1,gitd-kupuje-drukarnie-
    mandatow,artykul.html

    > dobre - nie ?

    Fajnie, właśnie roboty szukam.
    Zawsze to jakiś pomysł na walkę z bezrobociem i wsparcie podupadającej
    branży poligraficznej. ;-)
    Gdzie będzie siedziba nowej drukarni z zagwarantowanymi zleceniami na
    lata ;-)

  • 6. Data: 2013-02-01 19:10:22
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > problem.
    >
    > I dlatego nadal nieustannie powtarzam, że ta cywilizacja musi się

    no ta wladza akurat ma w PL chyba najwieksze doswiadczenie w przekretach i
    manipulacji :) patrz byznesmeni z KLD i kolesie typu Olechowski [jeden z
    ojcow zalozycieli wiadomo jakiej partii... ]
    okradaniu wlasnego panstwa mowia stanowcze tak ...

    nic sie nie wypierdoli... patrz dotacje dla Grecji i innych bankrutow ;)
    wypierdolilo by sie w normalnym systemie ... a nie w socjalizmie koncesyjno
    etatytycznym... jak kasy zabraknie to sie nalozy podatek od oddychania i
    deszczowki - a donek bedzie 3 cia kadencje dymal ludzii i pierdolil glupoty
    ;)
    a ze mentalnosc ludzi mamy jaka mamy to ....
    zawsze sie znajdzie jakas instytucje do sciagania haraczu [ strasz wiejska,
    ITD, ITP ...]

  • 7. Data: 2013-02-01 19:22:44
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 01 Feb 2013 19:00:58 +0100, megrims
    <m...@i...pl> wrote:

    > Mnie wkurwia w tym to, że cały świat wie, że przy takich zadaniach
    > najlepiej sprawdza się zlecenie tego zadania na zewnątrz.

    Druk ścisłego zarachowania, coś Ci to mówi? Ja tam jednak wolę,
    jeśli dokumenty są drukowane pod kontrolą państwa niz przez
    dowolnego mietka.

    r.
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 8. Data: 2013-02-01 19:25:37
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-02-01 19:10, misiek pisze:
    (ciach)
    > a ze mentalnosc ludzi mamy jaka mamy to ....
    > zawsze sie znajdzie jakas instytucje do sciagania haraczu [ strasz wiejska,
    > ITD, ITP ...]

    Uważam, że się prędzej czy później wypierdoli. Z pustego
    to i Salomon nie naleje.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 9. Data: 2013-02-01 19:26:29
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-02-01 19:22, Robert Rędziak pisze:

    > Druk ścisłego zarachowania, coś Ci to mówi? Ja tam jednak wolę,
    > jeśli dokumenty są drukowane pod kontrolą państwa niz przez
    > dowolnego mietka.
    >
    > r.

    Druk ścisłego zarachowania - mówi. Przypomina czasy czarnej
    komuny. A tobie ePUAP coś mówi?

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 10. Data: 2013-02-01 19:28:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >"Brazil" Gilliama sie naogladales za duzo :) ?

    Raczej ... jak to sie nazywalo ... SeaQuest

    Tam byla taka scenka ... jak tryb administracyjny przejdzie, to ITD
    bedzie jak na filmie - sama sciagac z konta :-)

    >z jakiej racji maja centralnie wystawiac ilestam mandatow ?
    >bo jacek vicek zydek sobie tak zaplanowal ?

    No wiesz, prosty rachunek - 300 FR, niech kazdy zlapie jednego pirata
    co po godziny ..

    >dwa lata temu nie bylo w planach latania dziury budzetowej

    Stosowna ustawa zostala uchwalona 29.10.2010 r.
    Jako pomysl powstala przynajmniej z rok wczesniej.
    Ba, pamietasz przeciez "Tylko czlowiek bez prawa jazdy" - wiec pomysl
    ma juz trzy kadencje i dwie koalicje.

    Oczywiscie argumentowano iz "jak sprawdzono w innych krajach system
    automatycznego karania kierowcow spowodowal znacznie obnizenie ilosci
    wypadkow".

    > wywoalnej przez geniuszy z pelo kasa z kieszeni ludzi. i nie bylo
    > BLN deficytu finansow publicznych :)

    Akurat kto by Polska nie rzadzil, ten podnosi deficyt.

    >rownie dobrze moga nie byc potrzebni - co to jest kurwa koera kim
    >dzong ima ? ze w planach jest tyle a tyle mandatow i tyle a tyle
    >urzedasow ?

    Jak widzisz zaplanowane pieniadze nie wplynely i na razie nikt nikomu
    glowy nie urywa.

    Liczbe urzedasow tez sie planuje od wielu lat..

    >wystarczy ze wg ostatnich danych co piaty Polski obywatel pracuje w
    >budzetowce :)

    Jak spojrzysz na "kraje rozwiniete" to wcale nie jest duzo.
    Owszem, zamiast kupowac "drukarnie", mozna oglosic przetarg na usluge
    drukowania, wtedy ilus tam ludzi nie bedzie obslugiwalo drukarki w
    ramach pracy budzetowce, tylko w ramach prywatnej firmy ...

    >mniej mandatow za duperele, mniej papieru, mniej drzew scietych mniej
    >urzedasow pierdacych w stolek ... itp... ekonomia panie - i to nie
    >polityczna socjalizmu - ktora sie teraz objawia dymaniem kierowcow -

    Ale glosowales na wladze, ktora chce inaczej.
    i pomstowanie na PO ma tu niewielki sens, bo co - sugerujesz ze
    konkurencyjna partia, majaca "prawo" w nazwie, bedzie tolerowac
    bezprawie na drogach ? :-)

    J.