  • Data: 2018-09-20 14:06:25
    Temat: Re: jak usunąć nalot?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnpq5691.gka.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Też nie widzę w tym wynalazku żadnej logiki. Albo chce mi się pić, więc
    > idę zrobić herbatę. Albo mi już przeszło (co chyba częściej się zdarza)
    > -- wtedy niech woda sobie spokojnie stygnie, po co jakiś czajnik ma na
    > mnie gwizdać?

    Nie wiem Jarku, po co twoja uszczypliwość, nie było to miłe.
    Nie robię tego dla szpanu, ale np. dlatego, że ostatnio bywa, że się źle
    czuję i po nastawieniu gotowania (chyba zrozumiałe, że chodzi o czajnik
    elektryczny... aha... nie napisałem?) na chwilę się położę i zasnę. Czasem
    obudzę się, jak już woda prawie zimna. A stuknięcie wyłącznika takie głośne
    nie jest.
    A czasem zadzwoni telefon i woda umknie uwadze. ITD.
    Teraz twoja kolej na szczypanie dalej... Byle mocniej, co to znaczy, żeby
    gość zrobił to bez tuzina mikrokontrolerów...?
    Nie napisałem... a napisałem, może nie wprost, zacytuję...
    <CTRL-C>
    Tak jakieś 2 lata temu "ratowałem" swój czajnik
    elektryczny, jak tradycyjnie, plastik się przytopił i styki zasyfiły.
    Na razie działa.
    (A ja sobie obmyślam sygnalizator, który zapiszczy, gdy woda się zagotuje,
    bez ingerencji w czajnik, koncepcję już mam. Nie, nie będzie żadnej logiki).
    <CTRL-V>
    To jak będzie, uszczypniesz, czy jednak sobie darujesz i się pohamujesz?
    Nie powiem, co miałem na myśli pisząc "nie będzie...logiki", bo do
    zrozumienia tego potrzeba dobrej woli drugiej strony, czego ci tym razem
    zabrakło.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.