  • 1. Data: 2010-08-02 14:13:53
    Temat: jak w prosty sposob podłaczyć subwoofer
    Od: "butterfly" <b...@w...pl>

    Witam
    Chciałbym zapytać jak podłaczyć do radia samochodowego (z wysjciem na cztery
    głosniki 4 omowe) subwoofer jaki ostatnio wpadł mi w łapki. Sufwoofer ma moc
    ok 80W i opornośc 6 OHM. Jak to podłaczyć w miarę prosty sposob. Zrezygnowac
    z jednego głosnika? W inny sposob np poprzez jakąś zwrotnicę (jaką)? Wiem
    ze to raczej "partyzantka" ale coz .... czasami i tak trzeba. radio nie
    posiada wyjścia sub.
    Jeszcze raz: radia z wyjściami pod głosniki 8 ohm a sub ma 6 ohm.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-08-02 14:17:26
    Temat: Re: jak w prosty sposob podłaczyć subwoofer
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    butterfly pisze:
> [...]
    > czasami i tak trzeba. radio nie posiada wyjścia sub.
    > Jeszcze raz: radia z wyjściami pod głosniki 8 ohm a sub ma 6 ohm.

    Są takie konwertery i masz wtedy wyjście chinch do wzmaka a ze wzmaka do
    suba. Podłączanie suba bezpośrednio pod jeden z głośników może zakończyć
    się uwaleniem końcówki w radiu.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-08-02 14:39:46
    Od: "butterfly" <b...@w...pl>

    > Są takie konwertery i masz wtedy wyjście chinch do wzmaka a ze wzmaka do
    > suba. Podłączanie suba bezpośrednio pod jeden z głośników może zakończyć
> [...]

    Dzięki za szybka odpowiedź. Radyjko dosć porządne bo ciut starszy soniaczek
    4x 35 czy 40W.
    Dopowiem, ze nie słucham zbyt głośno. Czy ktoś doda coś jeszcze bo nie
    bardzo chciałbym iść pewnie w dodatkowe koszty (wieksze). Lepiej byłoby
    rozejrzeć sie za czyms innym.

  • 4. Data: 2010-08-02 15:17:56
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    butterfly pisze:
    > Czy ktoś doda coś jeszcze bo nie
    > bardzo chciałbym iść pewnie w dodatkowe koszty (wieksze). Lepiej byłoby
    > rozejrzeć sie za czyms innym.

    Wzmacniacz z okablowaniem w 150zł się zmieścisz więc chyba nie ma
    tragedii, oczywiście można o używanym markowym wzmacniaczu a nie jakimś
    wynalazku.

    --
    krzysiek82

  • 5. Data: 2010-08-02 23:41:29
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "butterfly" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Chciałbym zapytać jak podłaczyć do radia samochodowego (z wysjciem na
    > cztery

    musisz kupić wzmacniacz. Subwooferow nie podłacza sie do radia bo radio nie
    ma mocy

  • 6. Data: 2010-08-03 12:33:51
    Od: Paweł Olaszek <o...@g...com>

    Arbiter pisze:
    > musisz kupić wzmacniacz. Subwooferow nie podłacza sie do radia bo radio nie
    > ma mocy

    Są też subwoofery z wbudowanym wzmacniaczem.

    --
    pozdrawiam,
    Paweł