  • Data: 2006-02-17 00:55:44
    Temat: Re: jak wejsc na google.cn?
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Frankowski <a...@a...spam.com.invalid> wrote:
    > Mi się chyba udało wejść po takim linku:
    > http://www.google.cn/advanced_search?q=+&hl=zh-CN&lr
    =lang_zh-CN Działa
    > też http://www.google.cn/intl/zh-CN/ ale nie znam chińskiego, by móc
    > sprawdzić, jak działa wyszukiwanie.

    Smiesznie. Wpisz "tiananmen". Zwykłe Google zwraca od razu na gorze zdjecia
    z czolgami na placu. Chinskie Google zamiast zdjec zwraca link:
    http://images.google.cn/images?q=tiananmen
    Wejscie na ten link przez podawany tutaj anonymouse.org
    (http://anonymouse.org/cgi-bin/anon-www.cgi/http://i
    mages.google.cn/images?q=tiananmen)
    zwraca jakies ładne domki i usmiechniete żółtki zamiast czołgów :>

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl