-
X-Received: by 10.157.18.211 with SMTP id g77mr340498otg.5.1476210939433; Tue, 11 Oct
2016 11:35:39 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.157.18.211 with SMTP id g77mr340498otg.5.1476210939433; Tue, 11 Oct
2016 11:35:39 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!o19no27819
64ito.0!news-out.google.com!203ni6890itk.0!nntp.google.com!o19no2781958ito.0!po
stnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 11 Oct 2016 11:35:38 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <5...@g...com>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.213.223;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 46.112.213.223
References: <c...@g...com>
<o...@l...harvard.local>
<c...@g...com>
<nsmoba$o22$1@node2.news.atman.pl> <nsqkbt$5eh$1@usenet.news.interia.pl>
<5...@g...com>
<1ngur5eh40syb$.1sh71c0iladk9$.dlg@40tude.net>
<f...@g...com>
<2...@g...com>
<6...@g...com>
<a...@g...com>
<6...@g...com>
<a...@g...com>
<c...@g...com>
<f...@g...com>
<5...@g...com>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <d...@g...com>
Subject: Re: jak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkm
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Tue, 11 Oct 2016 18:35:39 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589888
[ ukryj nagłówki ]Nie w nominale a nominalne. Trzeba zmierzyc. Trzeba tez czop doprowadzic do stanu w
jakim powinien byc. Musi miec metaliczny kolor a nie jakis szary. Wez nowe zwykle
lozysko kulkowe i popatrz jak wygladaja powierzchnie. Tak ma wygladac czop. Bez
szlifowania bardzo drobnym papierem sciernym nie da sie tego zrobic. Potem trzeba
zmierzyc czop i wtedy sie okaze czy mozna zalozyc panewki nominalne. Nie wiem jak
teraz ale kiedys byly panewki co na nie mowiono ze na miedzyszlif sa. Mialy w plusie
0,05mm. Co ciekawe zdarzaly sie w nowych silnikach. I to niekoniecznie wszystkie a np
na trzech czopach nominalne a na jednym grubsze. W fabrykach tez robia braki i jak da
sie uratowac tania panewka to dobrze.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.10.16 21:09 Slawek h
- 11.10.16 21:54 Slawek h
- 12.10.16 03:14 Zenek Kapelinder
- 12.10.16 04:32 Slawek h
- 12.10.16 10:57 Zenek Kapelinder
- 12.10.16 11:23 J.F.
- 12.10.16 11:53 Slawek h
- 12.10.16 16:09 Zenek Kapelinder
- 12.10.16 17:54 J.F.
- 13.10.16 00:23 Zenek Kapelinder
- 13.10.16 17:05 Slawek h
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław