    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <c...@g...com>
    <f...@g...com>
    <5...@g...com>
    <d...@g...com>
    <4...@g...com>
    <c...@g...com>
    <9...@g...com>
    <6...@g...com>
    Subject: Re: jak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkm
    Date: Wed, 12 Oct 2016 11:23:36 +0200

    dyskusyjnych:675b39a3-0763-4edc-8162-1fe68b1c8391@go
    oglegroups.com...
    >Teraz to pierdolisz. Nie pisalem ze jak lustro a w pewnym momencie
    >dalem latwo dostepny wzorzec do porownania.
    >Za moment zlozysz bez zmierzenia cos sie upierdoli i bedziesz mial do
    >mnie pretensje.
    >Wycofuje sie z wszystkiego co wczesniej napisalem.
    >Wlasciwa osoba do wydania opinii jest szlifierz pracujacy przy
    >szlifowaniu walow korbowych i wykorbionych.

    on
    a) ma interes, zeby powiedziec "do szlifu",
    b) ma takie sobie doswiadczenie w ocenie stanu walow - wal do niego
    przychodzi z dyspozycja "do szlifu", wychodzi oszlifowany, klient z
    reklamacja nie wraca, widac szlif byl dobry.

    Lepszy bylby mechanik, co sie nie boi klientowi powiedziec - moge
    zamontowac jak jest, ile wytrzyma nie wiem.

    No ale moze szlifierz ma mikrometr do sprawdzenia nierownomiernosci
    zuzycia walu.

    J.