  • 21. Data: 2014-07-16 23:58:36
    Temat: Re: jak wyko?czy?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 16 Jul 2014 14:20:57 -0500, A.L. napisał(a):
    > On Tue, 15 Jul 2014 21:21:16 +0200, megrimsES

    > Polaczki kombinujom. A polem sie dziwia ze w Polsce do doooppy.

    Jasne, Amerykany to swoj honor maja, jak komus silniczek sie rozp*, to
    grzecznie placi za naprawe.

    Ale co ja gadam, przeciez takie auto to skarb, tylko chwalic.
    Rozpadnie sie silnik, to sie zlozy pozew na milion, albo dwa.

    Choc moze masz racje, pare takich procesow, pare lat niepodniecania
    sie marka, tylko patrzenie na dlugosc gwarancji, i byloby jak w USA
    ... a nie, jednak sie myle, BMW i w USA to marka dla jakis dziwnych
    ludzi, ktorym wystarczaja 2 lata gwarancji - toz VW daje 5.

    J.

    -

  • 22. Data: 2014-07-17 07:32:49
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-07-16 23:58, J.F. pisze:

> [...]
    > ... a nie, jednak sie myle, BMW i w USA to marka dla jakis dziwnych
    > ludzi, ktorym wystarczaja 2 lata gwarancji - toz VW daje 5.

    W chinach kiedys WSZYSTKIE skrzynie DSG się rozpadły i wszystkie wróciły
    do VW. OD tego czasu VW daje 10 lat gwarancji na skrzynie.
    http://www.cbt.com.my/vw-china-extends-dsg-warranty-
    to-10-years-160000-km/

    A polaczki mają płacić.

  • 23. Data: 2014-07-17 09:06:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-07-16, A.L <a...@a...com> wrote:

    > Polaczki kombinujom. A polem sie dziwia ze w Polsce do doooppy.

    Cos ci sie pomylilo. W Polsce zyja polacy, polaczek to taki chuj co
    wyjechal za granice i pluje na polakow.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2014-07-17 09:25:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Thursday, July 17, 2014, 9:06:22 AM, you wrote:

    > Cos ci sie pomylilo. W Polsce zyja polacy, polaczek to taki chuj co
    > wyjechal za granice i pluje na polakow.

    Kuna, a mi się wydawało, że w Polsce to Polacy żyją. I że to Polacy
    nie lubią być przez polaczków opluwani.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 25. Data: 2014-07-17 09:41:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-07-17, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Kuna, a mi się wydawało, że w Polsce to Polacy żyją. I że to Polacy
    > nie lubią być przez polaczków opluwani.

    Moja kulpa. Tak mnie zjezyl, ze nawet nie spojrzalem przed wyslaniem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2014-07-17 12:33:29
    Temat: Re: jak wykończyć
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Wed, 16 Jul 2014 03:04:11 -0700 (PDT), Bugatti napisał(a):

    > Na racingforum.pl (http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=53560
    &pid=1127872&st=360&#entry1127872) jest Pan który ściąga wozy do PL

    post Thu, 10 Jul 2014 - 14:49
    Post #367
    Rookie
    Dołączył: Mon, 17 August 2009

    Nie ma kontaktu z kolegą niestety

    :-)

    --
    Franc

  • 27. Data: 2014-07-18 12:16:01
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 16 Jul 2014 00:30:27 +0200, Lewis
    <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

    >szlak

    Turystyczny? ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280